Tweede foto is met polarfilter ervoor gemaakt. Beide foto,s zijn met de zelfontspanner gemaakt.

Dank voor jullie reactie,s!ruud schreef:benjamin prima man/vis foto , het gaat hier tenslotte om de vis .
minpuntje is de achtergrond , heb zelf dozen vol met dit soort foto`s![]()
volgende keer kies je beter een rietkraag o.i.d. als achtergrond dat kijkt een stuk rustiger .
groet ruud
Over dat stuk vlees wat er elke avond op je bord ligt doe je toch ook niet moeilijk!!?le-nnart schreef:vissen is gewoon een vorm van dierenmishandeling. Jammer dat er altijd zo makkelijk over gedaan wordt.
Mijn PR is 21 pond dus je ligt nog een flinke streep voor. Maar zoals ik al zei ligt het hart meer bij het snoeken. Ik wacht nog steeds op mijn eerste metersnoek. 95 cm is het PR van dit moment. Heel frustrerend die 5 cmBenjamin schreef:Nikon Haak, de vangt was zelf ook niet zo bijzonder, foto 1 en 2 waren beide 13 kilo. Beterschap met je voet en dat je snel weer aan de waterkant kunt vertoeven
.
Gr, Benjamin
le-nnart schreef:vissen is gewoon een vorm van dierenmishandeling. Jammer dat er altijd zo makkelijk over gedaan wordt.
Jammer dat je hier niet op reageert..florist schreef: Mocht je toch bezig zijn, dan kan je je misschien even voorstellen in het daarvoor bedoelde draadje, dat wordt wel op prijs gesteld.
Bij helder weer valt er zoveel zonlicht op de vis dat je één grote witte vlek krijgt als je hem niet gebruikt.Weef schreef:
Maar goed; even ter zake.
Matige foto's. Het nut van het pola-filter zie ik niet zo.
Sorry wist niet dat dit verplicht was, zal als ik tijd heb dit even gaan doenMaud schreef:Jammer dat je hier niet op reageert..florist schreef: Mocht je toch bezig zijn, dan kan je je misschien even voorstellen in het daarvoor bedoelde draadje, dat wordt wel op prijs gesteld.
Beetje normen en waarden zeg ik!