Ik heb deze foto gemaakt tijdens de Bavatia city races in Rotterdam, nu ben ik benieuwd naar jullie mening en kritiek.
Ik hoor graag waar ik op moet letten om in het vervolg eventueel rekening mee moet houden.
Gr Richard.

Hoi bedankt voor je tips, en wat betreft de scherpte, ik snap er niets van voordat ik de foto upload is de foto wel scherp maar eenmaal op dit forum is hij zeker minder scherp.yoyo schreef:Ik vind de achtergrond storend. Die zie ik liever wazig door minder scherptediepte of door te pannen met een langere sluitertijd.
Ik vind Alonso nu wel heel erg gecentraliseerd. Ik zou hem meer het beeld in laten kijken.
Ik mis scherpte...
Lijkt me een beetje lastig als er duizenden mensen naast je staanyoyo schreef:Ik vind de achtergrond storend. Die zie ik liever wazig door minder scherptediepte of door te pannen met een langere sluitertijd.
Ik vind Alonso nu wel heel erg gecentraliseerd. Ik zou hem meer het beeld in laten kijken.
Ik mis scherpte...
Hoi VieF,Ik vind het een mooie foto Richard. Ik had inderdaad wel de achtergrond wat minder scherp willen zien, nu heb je heel veel (knallende) kleuren in de foto.