Fernando Alonso

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
RvR46

Fernando Alonso

Bericht door RvR46 » wo aug 19 2009 8:31 pm

Hallo,

Ik heb deze foto gemaakt tijdens de Bavatia city races in Rotterdam, nu ben ik benieuwd naar jullie mening en kritiek.
Ik hoor graag waar ik op moet letten om in het vervolg eventueel rekening mee moet houden.

Gr Richard.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door RvR46 op do aug 20 2009 3:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Weef

Re: Fernando Alonso

Bericht door Weef » wo aug 19 2009 8:36 pm

Beetje weinig Alonso :mrgreen:

Ik vind 'm mooi gekaderd. Strakke plaat.

yoyo

Bericht door yoyo » wo aug 19 2009 10:09 pm

Ik vind de achtergrond storend. Die zie ik liever wazig door minder scherptediepte of door te pannen met een langere sluitertijd.
Ik vind Alonso nu wel heel erg gecentraliseerd. Ik zou hem meer het beeld in laten kijken.
Ik mis scherpte...

RvR46

Bericht door RvR46 » do aug 20 2009 2:49 pm

yoyo schreef:Ik vind de achtergrond storend. Die zie ik liever wazig door minder scherptediepte of door te pannen met een langere sluitertijd.
Ik vind Alonso nu wel heel erg gecentraliseerd. Ik zou hem meer het beeld in laten kijken.
Ik mis scherpte...
Hoi bedankt voor je tips, en wat betreft de scherpte, ik snap er niets van voordat ik de foto upload is de foto wel scherp maar eenmaal op dit forum is hij zeker minder scherp.
Ik heb werkelijk geen idee hoe dit komt, jullie misschien enig idee.

Gr Richard.

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » do aug 20 2009 3:14 pm

Ik zie een heel mooi kruisje geen foto :?
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

VieF

Bericht door VieF » do aug 20 2009 3:37 pm

yoyo schreef:Ik vind de achtergrond storend. Die zie ik liever wazig door minder scherptediepte of door te pannen met een langere sluitertijd.
Ik mis scherpte...
Lijkt me een beetje lastig als er duizenden mensen naast je staan :wink2:

Ik vind het een mooie foto Richard. Ik had inderdaad wel de achtergrond wat minder scherp willen zien, nu heb je heel veel (knallende) kleuren in de foto.

RvR46

Bericht door RvR46 » do aug 20 2009 3:48 pm

Ik vind het een mooie foto Richard. Ik had inderdaad wel de achtergrond wat minder scherp willen zien, nu heb je heel veel (knallende) kleuren in de foto.
Hoi VieF,
Bedankt voor je reactie, ik heb de achtergrond wat rustiger gemaakt qua kleur, dit is misschien minder storend.

Afbeelding

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » do aug 20 2009 4:28 pm

Het is leuk dat Alonso erop staat, maar als hij beoordeeld wordt als foto dan is het niks eigenlijk.
Compositie te centraal, rommelige achtergrond (of meetrekken of kleiner diafragma) en onscherp.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”