Uiteraard in overleg met 't vrouwtje.
Wordt wel een Gitzo als het aan mij ligt.
Echter het totaalbedrag (budget) wordt nu max. 300 euro, voor monopod, balhoofd, plaatje etc.
wel balen, maar ja......
en titelhoofd aangepast :mrgreen:
yoyo schreef:Ga eens overdenken of je wel een neigkop nodig hebt.
Wat voor onderwerpen fotografeer je en moet je dan vaak omhoog of omlaag fotograferen?
Als dat maar af en toe is, heb je misschien nog een klein balhoofd liggen voor die paar keer...?
peturbo schreef:Ik heb een tegenvaller, wordt werkloos, dus ik ga toch maar mijn doelstellling verlagen.
Uiteraard in overleg met 't vrouwtje.
Wordt wel een Gitzo als het aan mij ligt.
Echter het totaalbedrag (budget) wordt nu max. 300 euro, voor monopod, balhoofd, plaatje etc.
wel balen, maar ja......
en titelhoofd aangepast :mrgreen:
peturbo schreef:Nou...
het gaat niet zozeer over omhoog en omlaag meer over landscape en portrait, dus kantelen van het hele stel op de monopod. (in plaats van je linker of rechterbuurman te beschadigen :mrgreen: ).
Heb je je objectief al een keer gebruikt..? Zit er geen handleiding bij..?peturbo schreef:Nou...
het gaat niet zozeer over omhoog en omlaag meer over landscape en portrait, dus kantelen van het hele stel op de monopod. (in plaats van je linker of rechterbuurman te beschadigen :mrgreen: ).
peturbo schreef:Juist dat onderste segment, wordt vaker bestempeld als te dun, te zwak.
Misschien kan ik beter kijken naar de drie serie van Gitzo, ik sjouw er niet elke dag mee. De kwaliteit zal niet ver weg liggen van de vijf serie neem ik aan.
En, Gobert ik zie dat jij de L serie hebt, die heb ik met mijn lengte niet perse nodig :mrgreen: , alleen als dat onderste segment niet uitgeschoven wordt misschien wel.
gr. Peter.