Weer even on-topic.
Het meest recente nieuws is dat de release is uitgesteld naar een nog onbekende datum. Wat is het toch met Nikon dat producten een (half) jaar na aankondiging boven de markt blijven hangen? Zo verlies je natuurlijk wel het momentum.
Groeten,
Marnix
Nikon View Pro?
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Nikon view pro is voorlopig van de baan,het wordt weer helemaal opnieuw gemaakt.
Het advies van nikon was om eventueele bestellingen maar weer te anneleren.
kan 3 maanden duuren maar ook wel 2 jaar.
Ze hebben wel nog in hun aankondigin van de pro dagen staan dat er een demo versie te zien zou zijn,nou mooi niets dus.
Gerrit
Het advies van nikon was om eventueele bestellingen maar weer te anneleren.
kan 3 maanden duuren maar ook wel 2 jaar.
Ze hebben wel nog in hun aankondigin van de pro dagen staan dat er een demo versie te zien zou zijn,nou mooi niets dus.
Gerrit
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Nikon trekt stekker uit View Pro software
Nikon heeft aangegeven te zijn gestopt met de ontwikkeling van View Pro, de lichtgewicht foto browser die al op 21 februari van het vorige jaar was aangekondigd. De reden die Nikon aangeeft is dat de ontwikkelingen op foto browser gebied zo snel gaan dat Nikon View Pro eigenlijk al was verouderd nog voor het op de markt kwam. Insiders vertellen dat de grote concurrent Picasa, de gratis software van Google, de ontwikkelingen van View Pro overbodig hebben gemaakt, maar dit is geen officieel Nikon standpunt.
Nikon heeft wel aangegeven bezig te zijn met een nieuwe generatie van fotobeheer software. Deze nieuwe software zou nog dit jaar als download beschikbaar moeten komen op de Nikon website.
bron:
DSLR.nl
Nikon heeft aangegeven te zijn gestopt met de ontwikkeling van View Pro, de lichtgewicht foto browser die al op 21 februari van het vorige jaar was aangekondigd. De reden die Nikon aangeeft is dat de ontwikkelingen op foto browser gebied zo snel gaan dat Nikon View Pro eigenlijk al was verouderd nog voor het op de markt kwam. Insiders vertellen dat de grote concurrent Picasa, de gratis software van Google, de ontwikkelingen van View Pro overbodig hebben gemaakt, maar dit is geen officieel Nikon standpunt.
Nikon heeft wel aangegeven bezig te zijn met een nieuwe generatie van fotobeheer software. Deze nieuwe software zou nog dit jaar als download beschikbaar moeten komen op de Nikon website.
bron:
DSLR.nl
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Jammer hoor. Ik werk met veel plezier met Nikon View. Vooral de snelheid waarmee NEF wordt behandeld t.o.v. de Windows verkenner bevalt me. Ik heb lang gehoopt dat Nikon View Pro een sterk verbeterde versie hiervan zou worden. Picture Project kan ik maar niet mee overweg. Ziet er dus naar uit dat we naar wat anders moeten gaan omzien. View Pro stond ook al een tijdje niet meer op de website.
Groeten,
Marnix
Groeten,
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.
- foto-ed
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Probeer eens Adobe Lightroom. Deze heb ik tijdens de beurs in Nieuwegein gekocht, en ik moet zeggen dat deze snel werkt voor wat betreft het inladen van de foto's. Ze zijn vrijwel gelijk 'scherp'.MvBoetzelaer schreef:Jammer hoor. Ik werk met veel plezier met Nikon View. Vooral de snelheid waarmee NEF wordt behandeld t.o.v. de Windows verkenner bevalt me. Ik heb lang gehoopt dat Nikon View Pro een sterk verbeterde versie hiervan zou worden. Picture Project kan ik maar niet mee overweg. Ziet er dus naar uit dat we naar wat anders moeten gaan omzien. View Pro stond ook al een tijdje niet meer op de website.
Groeten,
Marnix
De trial is te downloaden vanaf >>>DEZE<<< site.
Veel succes!
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Volgens Thom Hogen komt er helemaal geen Nikon Vieuw Pro, Nikon heeft het geschrapt omdat het door de vele vertragingen nu al ouderwets is.
RVK
RVK
Luiheid is feitelijk alvast uitrusten voor eventuele toekomstige inspanning
https://robvankralingen.fotoport.nl/
https://robvankralingen.fotoport.nl/
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Van de internationale nikon site:
Mar. 2007
Cancellation of Nikon View Pro software release
Tokyo – Nikon Corporation has made the difficult decision to cancel the release of high-speed image management and browsing software, Nikon View Pro, the launch of which had been announced on February 21, 2006.
We offer our sincerest apologies for any inconvenience that this may cause to customers who had anticipated the release of this product, as well as to distributors, retailers, and any other concerned parties.
Despite our preparations to release the software on schedule, the environment surrounding image handling is undergoing major changes. We decided to suspend the release based on our judgment that the new software’s performance would not be optimal for the new environment. We are currently developing a new generation of image management and browsing software for download from our website, and plan to begin offering this before the end of 2007.
We assure you that we are diligently working to develop innovative new products in response to market demands, and thank you for your patience and understanding. We look forward to your continued patronage.
http://nikonimaging.com/global/news/2007/0306_03.htm
Groeten,
Marnix
Mar. 2007
Cancellation of Nikon View Pro software release
Tokyo – Nikon Corporation has made the difficult decision to cancel the release of high-speed image management and browsing software, Nikon View Pro, the launch of which had been announced on February 21, 2006.
We offer our sincerest apologies for any inconvenience that this may cause to customers who had anticipated the release of this product, as well as to distributors, retailers, and any other concerned parties.
Despite our preparations to release the software on schedule, the environment surrounding image handling is undergoing major changes. We decided to suspend the release based on our judgment that the new software’s performance would not be optimal for the new environment. We are currently developing a new generation of image management and browsing software for download from our website, and plan to begin offering this before the end of 2007.
We assure you that we are diligently working to develop innovative new products in response to market demands, and thank you for your patience and understanding. We look forward to your continued patronage.
http://nikonimaging.com/global/news/2007/0306_03.htm
Groeten,
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.