Wat zouden jullie doen ?
Wat zouden jullie doen ?
--- removed, because I'm unable to delete my account ---
Laatst gewijzigd door Robin op zo dec 06 2009 11:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad, ik denk ook dat die 17-50 een tamron is, om precies te zijn deze: Tamron SP 17-50mm F/2,8 XR Di II LD ASL IF. Schijnt overigens een verrassend goede lens te zijn, mits je een goed exemplaar hebt! Wel flink wat vervorming op 17mm, dus als je veel met groothoek gaat werken, zou ik toch voor 12-24 kiezen (tokina of nikon, afhankelijk van budget). Je hebt immers al een 50mm (goed voor portretten e.d.)
Henk
Henk
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Ik zou gaan voor de 12-24, heb zelf deze lens van Tokina. Destijds aangeschaft vanwege de betere testresultaten t.o.v. de Nikon 12-24. (en de helft goedkoper
)
Ik ben erg tevreden over de resultaten in elk geval.
Succes met het maken van de uiteindelijke keuze.

Ik ben erg tevreden over de resultaten in elk geval.
Succes met het maken van de uiteindelijke keuze.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Dat had ik inderdaad gezien, maar ik heb bij Hong Sien een iets betrouwbaarder gevoel. Ik hoop dat ik niemand nu voor de schenen schop maar in het verleden, met grotere uitgaven (zijne hifi) grote missers opgelopen.paparazzi schreef:Bij B&H 499 usd (x 0,75 cent = 374,25 euro)Paul Demo schreef:Ik zou voor de groothoek ook de sigma 10-20 mm pakken. Echt een leuk,fijn objectief en bij Hong Sien slechts €399.

-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Sigma
John Sentani schreef:
Helemaal gelijk John, ik heb hem ook en het is echt en zeker voor het geld dat hij kost een perfect lensje.
Groetjes George
Code: Selecteer alles
Ik stem niet want ik mis mijn Sigma 17-70 (2.8-4.5)
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken