wel ff op je stuurslot letten...ruud schreef:als ik een vogel zie leg ik mijn camera op de rijst zak en rij er niet al te hard op af
en zet mijn motor uit en laat de auto uitrollen

parchtige foto trouwens ruud.
Arend
wel ff op je stuurslot letten...ruud schreef:als ik een vogel zie leg ik mijn camera op de rijst zak en rij er niet al te hard op af
en zet mijn motor uit en laat de auto uitrollen
En AF blijft werken op F8 (middensensor alleen neem ik aan)?ruud schreef:ruud schreef:dankje arend ,
arno deze is met de 2.0 converter ertussen genomen dus op 1000mm , afstand tot de vogel +/- 40 mtr
ruud schreef:zal dat binnenkort weer is moeten proberen arno want ik heb er eigenlijk niet op gelet.
maar volgens mij blijft ie gewoon volledig werken.
misschien weet huib (tobias) hier wel het antwoord op want die gebruikt dezelfde combinatie als ik.
groet ruud
ruud schreef:tja vind de 600mm zelf te lomp arno , had deze ook aan kunnen schaffen maar heb dat bewust niet gedaan.
Blijven kwijlen, ik weet wat je doormaakt :mrgreen:Arno P schreef: Zie ik toch net een 600mm F4 Nikon op marktplaats...Nog even maar niet...voorlopig maar 300/f4 en TC's
Jaco, dit is toch ook niet mis he? (buiten het feit dat je de kans vindt dat je de vogel tegen komt)Jaco1 schreef:Beter als dit krijg ik er bij mij niet uit op 400mm en dan is de achtergrond nog blur van photoshop![]()
Duuuv schreef: (voor de duidelijkheid, in mijn geval is mijn auto duurder dan mijn foto apparatuur)