Ervaring D300s?

Discussies over fotografie met de D100, D200, D300, D300s, D500, D700, D800, D800E, D810 en D850
Marten
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Ervaring D300s?

Bericht door Marten » za sep 26 2009 8:54 am

Brava schreef:Inderdaad groot verschil in kwaliteit op deze hoge Iso waarde. Knappe progressie. Nog even en we kunnen de flitser(s) de deur uit doen :lol:
FX?

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****

Bericht door EelcoD7100 » za sep 26 2009 9:30 am

Brava schreef:Inderdaad groot verschil in kwaliteit op deze hoge Iso waarde knappe progressie nog even en we kunnen de flitser(s) de deur uit doen :lol:

8) 8) Heb jij al eens met een SB-900 gewerkt?? 8) 8)
Nu ken ik de flitser nog niet optimaal, en ben nog regelmatig dingen aan het uitproberen...
Maar de flitsresultaten die ik ermee behaal daar ben ik zeer tevreden mee.

Groeten Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp

Brava
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Brava » za sep 26 2009 12:54 pm

Marten schreef:FX?
FX Fullframe Ja die is mooi :lol: daar ben ik mee (op)gevoed en dan gewoon met een rolletje hoor alleen was Iso 400 dan al heel wat dus Iso 6400 !!! op een zo'n klik klak mini sensorretje mooi hoor.
D-90s schreef:Heb jij al eens met een SB-900 gewerkt??
Nu ken ik de flitser nog niet optimaal, en ben nog regelmatig dingen aan het uitproberen...
Maar de flitsresultaten die ik ermee behaal daar ben ik zeer tevreden mee.

Nee Eelco de 900 nog niet!! maar het blijft in mijn optiek ook maar een flitser met z'n (weliswaar steeds minder) beperkingen terwijl de progressie echt in het digitale plaats zal vinden b.v. 3D en Iso in de 10 duizenden op een sensorretje en dan natuurlijk alleen fullframe. Jullie succes morgen bij de prijsuitreiking k'mis nog een beetje de spotters van de bus hier (net boven Barcelona) komt de bus zeker niet langs :lol:

yoyo

Bericht door yoyo » za sep 26 2009 1:11 pm

flitslicht schreef:Dat verschil op ephotozine is veel te groot, kan gewoon niet kloppen.
Klopt. Bekijk die foto's ook maar eens full screen. Die D300 foto is anders qua afbeeldingsmaatstaf en belichting. Beetje amateuristisch.
Maar ik vond het wel grappig dat A.Translator het verschil tussen die twee foto's niet zag. Ik vroeg me af of hij wel de bedoelde foto's bekeek. Of hij maakte een grapje over het feit dat ze hier niet te zien waren... Ik denk eerder dat laatste. Vandaar mijn links...

Die foto's geven wel aan dat de fotograaf nog altijd het belangrijkste is. Als je niet weet wat je doet komt er bagger uit elke camera... :D

Of heel zwart : Misschien krijgt zo'n site betaald om foute reclame te maken. "Kijk eens hoeveel beter die D300s is ten opzichte van de oude..!" En dan gewoon bagger foto's van de oude camera plaatsen.

flitslicht

Bericht door flitslicht » za sep 26 2009 5:14 pm

yoyo schreef: Maar ik vond het wel grappig dat A.Translator het verschil tussen die twee foto's niet zag. Ik vroeg me af of hij wel de bedoelde foto's bekeek. Of hij maakte een grapje over het feit dat ze hier niet te zien waren... Ik denk eerder dat laatste. Vandaar mijn links...
Ze hebben de foto's nu verwijderd, klik nog maar eens op die links.

yoyo

Bericht door yoyo » za sep 26 2009 6:20 pm

flitslicht schreef:
yoyo schreef: Maar ik vond het wel grappig dat A.Translator het verschil tussen die twee foto's niet zag. Ik vroeg me af of hij wel de bedoelde foto's bekeek. Of hij maakte een grapje over het feit dat ze hier niet te zien waren... Ik denk eerder dat laatste. Vandaar mijn links...
Ze hebben de foto's nu verwijderd, klik nog maar eens op die links.
Nee, ik zie het al. Ze hebben doorlinken beveiligd. Pas als de foto's al in je cache staan kun je ze zien/doorlinken.
Wis je je cache of update je je cache dan kun je de foto direct gelinkt niet meer zien.

Je moet echt naar hun review (http://www.ephotozine.com/article/Nikon-D300s-11934) en daar op de 6400 ASA crops clicken om de grote foto's te zien. Allemaal om reclameinkomsten (pagehits) te vergaren.
"The ISO6400 equivalent test." en "Nikon D300 ISO6400 equivalent test."

Waardeloze reviews en alleen maar voor de winst.
Boycotten die site..! :twisted:

diskfac
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door diskfac » za sep 26 2009 7:55 pm

is er ook iemand met EIGEN ervaring? Ik denk dat de vraagsteller ook wel kan googlen.
D3S

Plaats reactie

Terug naar “D100, D200, D300(s), D500, D700, D8x0(E)”