Nee, andere nare reacties. Maar laten we het verder maar on topic houden.yoyo schreef:Wat gebeurt er dan..? uitslag..?

Nee, andere nare reacties. Maar laten we het verder maar on topic houden.yoyo schreef:Wat gebeurt er dan..? uitslag..?
Logisch dat modellen elkaar snel opvolgen, maar het gaat me echt niet 'om het nieuwste model te hebben'. Ik vind het gewoon zonde om er deze week met spoed eentje te kopen terwijl ik weet dat ik er over enkele dagen/weken een paar honderd euro korting op krijg, of méér voor hetzelfde geld. Dus tot die tijd maar lekker mobiel behelpen op de MBP...iJoost schreef:Er komt gemiddeld elke 220 dagen een nieuwe iMac. Dus als je 'm op een willekeurig moment koopt dan is ie na gemiddeld 110 dagen (een kleine 4 maanden) al weer niet meer het nieuwste model. Maar daarom echt niets minder waard gelukkig. Bij mij gaan ze in de regel zes jaar mee. Drie voor mij en nog drie bij de kids of m'n moeder. Dus wachten? Ik gebruik de mijne alvast als je het niet erg vindt.
Tuurlijk niet, Apple maakt toch alleen maar feilloze soft-& hardware?iJoost schreef:Kopen dus. Of ga je nu eerst wachten tot "de fouten eruit zijn", dus op de eerste revisie.
Adobe biedt de mogelijkheid voor een 'cross platform' upgrade. http://graphicssoft.about.com/od/adobe/f/crossgrade.htmTobias schreef:Twee maanden geleden een nieuwe laptop aangeschaft en staan te twijfelen over de imac. Wat me tegenhield is dat ik opnieuw cs3 moet aanschaffen en nog wat andere software en dat maakt de overstap best wel kostbaar.
Zo, da's een flinke korting gezien de 9% marge die een authorized reseller normaal gesproken maakt op een mac...joepert schreef:En via surfspot krijg ik nog 8% korting ook!
Naast de vakantiedagen?joepert schreef:Ja, heel soms zit er nog wel een voordeeltje aan werken voor een onderwijsinstelling :mrgreen: .
En tegen die tijd zijn er alweer aanwijzingen voor de volgende versie, dus nog even wachten. En als die er is, dan maar even wachten op de 2e generatie, voor het geval er kinderziektes in zitten. En tegen die tijd zijn er alweer....iJoost schreef:Kopen dus. Of ga je nu eerst wachten tot "de fouten eruit zijn", dus op de eerste revisie.