Windows of Mac

Discussies over fotobewerking en archivering

Wat heb ik / wil ik?

Peiling eindigde op za mar 31 2007 9:45 am

Ik heb alleen een Apple.
3
6%
Ik heb alleen Windows.
27
56%
Ik heb Apple en Windows.
11
23%
Ik heb nog geen Apple maar ben wel van plan er één aan te schaffen.
3
6%
Ik heb nog geen Windows maar ben wel van pla er éém aan te schaffen
0
Geen stemmen
Apple? Wat moet ik daar mee? Windows is the best!
1
2%
Windows? Wat moet ik daar mee? Apple is the best!
3
6%

Totaal aantal stemmen: 48

Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Roelof » za mar 03 2007 10:04 am

Macosx schreef:Ja begrijp ik. Maar kun in het kort zeggen, wat Exoot zo bijzonder maakt ?
Wat b.v. niet in outlook kan.
Ik zei 'een exoot' als in 'een niet mainstream pogramma', 't programma luister naar de naam 'The Bat!', wat 't kan wat OE of thunderbird niet kan?
Filters op uitgaande post, op gelezen berichten op beantwoordde berichten. Standaard sjablonen gebaseerd op account, map, adres boek groep, contactpersoon, filteractie of handmatog op te ropen. Gebruik van reguliere expressies in filters (als voorwaarde, maar ook als export mogelijkheid) en sjablonen. Het definiëren van custom made headers en ook het filteren op dergelijke headers.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

FvM
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door FvM » vr mar 30 2007 12:12 pm

hjanssen schreef:Waarom wel Windows en niet MacOS? Ik heb wel MacOs maar geen Apple.
Grappig, dat zou ik ook wel willen...... Helaas kan dat gewoon niet, dus waar deze nonsens vandaan komt?

Cookie1397
Clublid
Clublid

Bericht door Cookie1397 » za mar 31 2007 1:03 am

Al vanaf het allereerste begin (toen je pc's nog moest aanslingeren ) en het os ibm dos ( genoemd naar big blue ) heette en ene slimmerd ( Bill Gates ) dit in licentie voor ibm ging maken om dat het toch nooit wat zou worden met de losse verkoop van operating systemen ( wat hebben ze daar spijt van bij IBM ) werk ik dus met windows en heb alle versies dus al gehad incl de tijd dat het totale os op 1 floppy paste, moet nog over naar Vista maar dat kan nog niet om dat delen van mijn hardware niet draaien onder vista. Moet ik nu wachten tot vista daar mee overweg kan of gann we de harde waren upgraden. Ben er nog niet overuit. Oh ja ik doe dus alles onder raampjes. :P
Nikon Z Z & de maskers

Onno
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Onno » za mar 31 2007 1:58 am

cookie1397 schreef:moet nog over naar Vista
Waarom?

RRC

Bericht door RRC » za mar 31 2007 2:21 pm

Laten we vooral niet vergeten op welke manier Microsoft het Windows systeem heeft ontwikkeld. In veel gevallen regelrechte diefstal van Apple ideeen, maar dan slecht geslolen i.p.v. slecht bedacht.

Vandaag de dag gebeurt dat nog!

Kijk maar eens hier: http://www.youtube.com/watch?v=QT6YO30GhmQ

Met vriendelijke groet,

Rik

foto-ed
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door foto-ed » za mar 31 2007 3:39 pm

RRC schreef:Laten we vooral niet vergeten op welke manier Microsoft het Windows systeem heeft ontwikkeld. In veel gevallen regelrechte diefstal van Apple ideeen, maar dan slecht geslolen i.p.v. slecht bedacht.

Vandaag de dag gebeurt dat nog!
Ik ben het niet helemaal met je eens..... Microsoft kan zijn software nog niet zo stabiel maken als Apple dat kan... :wink:

Groet,

Ed

luc
Forumlid
Forumlid

Bericht door luc » za mar 31 2007 7:45 pm

FvM schreef:
hjanssen schreef:Waarom wel Windows en niet MacOS? Ik heb wel MacOs maar geen Apple.
Grappig, dat zou ik ook wel willen...... Helaas kan dat gewoon niet, dus waar deze nonsens vandaan komt?
OSX draait hier anders prima op een AMD 64 PC dus kan het wel degelijk en is het ook geen nonsens.
Dat het iets meer moeite kost dan XP op een PC kwakken is natuurlijk wel het geval.

Luc.
Life is like A camera Lens.
Focus only on wath's inportant
and you will capture it perfectly
flickr

Cookie1397
Clublid
Clublid

Bericht door Cookie1397 » zo apr 01 2007 12:16 am

Ik zei niet dat ik over moest naar vista. Maar dat ik zo wie zo niet kan omdat een deel van mijn hardware niet werkt onder vista. Bovendien is er niets mis (nou ja) met xp
Nikon Z Z & de maskers

Philip

Bericht door Philip » zo apr 01 2007 2:02 am

Ik heb bijna een jaar een Intel iMac 17" Core Duo en voor mij geen windoos meer :-D

wiseass

Bericht door wiseass » ma apr 09 2007 2:58 am

Ik krijg af en toe commentaar van m'n imac G5 dat die windows bak te dicht bij staat...

Een mac dus, nieteens zo zeer anti windows, maar mac wint het gewoon...Op alle fronten die ik gebruik!!

Leeuwarden
Forumlid
Forumlid

Bericht door Leeuwarden » ma apr 09 2007 11:34 am

luc schreef: OSX draait hier anders prima op een AMD 64 PC dus kan het wel degelijk en is het ook geen nonsens.
Dat het iets meer moeite kost dan XP op een PC kwakken is natuurlijk wel het geval.

Luc.
Cool! Klinkt wel lekker kinky trouwens 8)

Plaats reactie

Terug naar “Fotobewerking en archivering”