objectief: 17-55 @ 2.8
SB-800
Ik wil al heel erg lang foto`s maken waarbij de achtergrond zwart is zodat ik deze in cs4 via wat schuifjes zwart weg kan draaien. Ik heb nu een opdrachtje waarbij ik een compositie wil maken zoals onderstaand ID tips zijn meer dan welkom. Midden in de woonkamer een laken neergelegd kleur zwart, ik zelf op een trap vanaf het plafond naar beneden gefotografeerd en geprobeerd om binnen het zwarte laken mijn compo te maken. Niet geheel gelukt. Ik hoop dat jullie misschien meer ideen hebben. Ik heb deze foto gemaakt op 2.8 maar zou graag wat groter diafragma aan willen houden om de foto iets scherper te krijgen. Ik denk niet dat dit gaat lukken omdat ik maar 1 SB-800 heb en bounce via plafond naar beneden..
Alvast bedankt!
Nou gister de fotoshoot indoors gemaakt met primitieve belichting! zie hieronder 2 lampen en 1 paraplu van de blokker met de sb-800 Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
ingerichte woonkamer

1.

2.

Van de uiteindelijke foto wordt een flyer gemaakt . En de persoon op foto zal als zwarte piet te zien zijn (bruin gezicht)