Ja hoor....Cees Laarman schreef:D-90s schreef:
Groeten van een zeer geirriteerde Eelco
Gaat 't weer een beetje, meneer Dröge???

Dit moest ik gewoon even kwijt..
Groeten Eelco

Ja hoor....Cees Laarman schreef:D-90s schreef:
Gaat 't weer een beetje, meneer Dröge???
gast.. chill hem even!!D-90s schreef:aron147 schreef:hallo allemaal..
ik heb dus 3 dagen geleden ook een d5000 gekocht.. na lang wikken en wegen..
uiteindelijk TOCH maar meegenomen...
en nu lees ik dit.....
nu woon in naast beverwijk... dus dat is het probleem niet.. echter, ga ik niet mijn 3 dagen oude camera laten repareren...
zijn hier al mensen geweest die tegen nikon ZELF hebben gezegd dat ze er niet mee akkoord gaan, en dus een nieuwe willen..
ik ben best bereid dit hoog te spelen.. koop je een camera van een slordige 650 euro... en krijg je dit...![]()
![]()
![]()
Een beetje kortzichtig gedacht....![]()
![]()
"Ik koop een nieuwe camera dus die moet goed zijn en anders eis ik een nieuwe...."![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben nog altijd met mensenwerk te maken, we zijn niet feilloos en zullen het ook niet worden.....
Je zegt zelf al dat je dicht bij Beverwijk in de buurt woont, wat is het probleem dan....
Neee... we blijven lekker kortzichtig schoppen tegen een grote multinational.....
Ga lekker een Canon kopen wat mij betreft!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
tsjah, zo zou je het ook kunnen zien..Onno schreef:Je zou kunnen informeren bij de winkel waar je de camera hebt gekocht of ze hem willen omruilen. Zij zijn jouw formele aanspreekpunt voor wat betreft garantie en service. Maar bij omruil zou je zomaar (weer) een pech-exemplaar kunnen treffen. Het blijft techniek...aron147 schreef:hallo allemaal..
ik heb dus 3 dagen geleden ook een d5000 gekocht.. na lang wikken en wegen..
uiteindelijk TOCH maar meegenomen...
en nu lees ik dit.....
nu woon in naast beverwijk... dus dat is het probleem niet.. echter, ga ik niet mijn 3 dagen oude camera laten repareren...
zijn hier al mensen geweest die tegen nikon ZELF hebben gezegd dat ze er niet mee akkoord gaan, en dus een nieuwe willen..
ik ben best bereid dit hoog te spelen.. koop je een camera van een slordige 650 euro... en krijg je dit...
Makkelijkste is om even in Beverwijk binnen te lopen. Je kan dat ook van een positieve kant bekijken. Je camera wordt dan door bijzonder deskundige technici onderzocht en behandeld. Dan weet je daarna zeker dat het meer dan in orde is.
Weinig camera's krijgen zo'n VIP-behandeling zo vroeg in hun leven.