Ben een hobbyist die de circuits afstruint op zoek naar mooie plaatjes.
Ik hoor graag wat jullie er van vinden
Nr.1

Nr.2

Nr.3

Nr. 4

Nikon D300, AF-I 300mm 2.8, 70-200mm 2.8 VR, 24-70mm f2.8
Mike,Mike-Nikon schreef:Bah bah......lekker hoor.
1 en 2 zijn erg lekker.
3 is een beetje te rommelig. Komt door de achtergrond denk ik.
4 mis ik wat snelheid.
Maar voor de eerste post.......keurig hoor.
Ruud,ruud.zwakenberg schreef:Foto 2 is mooi! Die rode vlek had je wel weg mogen snijden, dan is ie wat mij betreft perfect. Mooi detail, die trillende warme lucht boven de moter!
Beste Ruud,ruud.zwakenberg schreef:Mick,
Die bandenmuur onder in de foto leidt in dit geval simpelweg af, je kunt um gerust weglaten.
Een aandachttrekker links-onder mag best, maar dan moet ie de kijker de foto intrekken. In dit geval trekt ie de aandacht alleen maar naar rechts, de foto uit. Dan zal niet je bedoeling zijn toch?
Hoe dan ook zit de foto verder goed in elkaar, je voelt gewoon de G-krachten!
Groet,
Ruud
Gerrit,JerryBig schreef:Foto 1 is mijn favoriet, de rest ook top.
Een klein puntje, bij foto 1 had iets meer asfalt rechts van de auto zichtbaar had mogen zijn.
Gerrit
Anouk,SwederD70 schreef:Als je foto 2 afsnijd, (links net voorbij de kont van de auto en in 3:2 verhouding, dan krijg je nog net een stuk curb mee)
Dan komt de Aston veel groter in beeld en krijg je nog meer nadruk om de enorme hitte die er achteruit komt!![]()
Ik weet niet met welk diafragmagetal je de foto hebt genomen, maar als je dat ook nog eens naar beneden schroeft dan wordt de achtergrond nog waziger en komt die hitte nog meer tot uitdrukking!
Ruud,ruud.zwakenberg schreef:Hoi Mick,
Gewoon croppen op breedbeeld formaat 16:9, tenzij je echt vast wilt houden aan het originele formaat, maar waarom? Zelf snij ik de foto zoals het beste uitkomt, 4 x 5, soms 2 x 3 en helemaal vierkant kan ook best mooi zijn.
Groet,
Ruud
Ruud,ruud.zwakenberg schreef:Hoi Mick,
Ik zat meer hier aan te denken.
[FOTO]
Bij jouw crop mis ik een beetje ruimte om de auto, het wordt wat te benauwend en je haalt meteen alle snelheid er uit.
Als ut niks is, dan haal ik um wel weer weg.
Groetjes,
Ruud