Uitgeprobeerd op de veluwe

Jammer dat juist jij hier zo'n opmerking plaatstPatrick schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe speelgoed! Jammer dat je geen foto plaatst waaraan je kan zien dat je een D700 hebt. Deze had je ook met je D70 kunnen maken volgens mij...![]()
Gefeliciteerd! Heel veel leer- en fotografieplezier gewenst met je nieuwe camera. Dat is nog eens een quantum leap; van een D70 naar een D700.Dryade schreef:Ik ben van de week in mijn eendje samen met Ton in Urk geweest. Heb hem gewoon gekocht.
Het scheelt een nulDat is nog eens een quantum leap; van een D70 naar een D700.
Zucht... Vertel eens waarom ik dat niet zou mogen? Is het mijn rode naam? Is het het het feit dat ik ook niet altijd topplaten weet af te leveren? Of kan ik beter helemaal mijn mond houden en alleen zorgen dat de boel hier blijft draaien.Marco schreef:Jammer dat juist jij hier zo'n opmerking plaatstPatrick schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe speelgoed! Jammer dat je geen foto plaatst waaraan je kan zien dat je een D700 hebt. Deze had je ook met je D70 kunnen maken volgens mij...![]()
![]()
Patrick schreef:Zucht... Vertel eens waarom ik dat niet zou mogen? Is het mijn rode naam? Is het het het feit dat ik ook niet altijd topplaten weet af te leveren? Of kan ik beter helemaal mijn mond houden en alleen zorgen dat de boel hier blijft draaien.Marco schreef:Jammer dat juist jij hier zo'n opmerking plaatstPatrick schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe speelgoed! Jammer dat je geen foto plaatst waaraan je kan zien dat je een D700 hebt. Deze had je ook met je D70 kunnen maken volgens mij...![]()
![]()
D. Haaksma schreef:Zucht... Vertel eens waarom ik dat niet zou mogen? Is het mijn rode naam? Is het het het feit dat ik ook niet altijd topplaten weet af te leveren? Of kan ik beter helemaal mijn mond houden en alleen zorgen dat de boel hier blijft draaien.Patrick schreef: Jammer dat juist jij hier zo'n opmerking plaatst![]()
Verbeter 'm dan even...Tom schreef:Oh, en sorry voor de rare quote.