Mijn D90 laat me in de steek

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Mijn D90 laat me in de steek

Bericht door Cees » wo sep 02 2009 4:46 pm

Tom schreef:
joepert schreef:Blijf me verbazen over het feit hoe men zich met een kluitje in het riet laat sturen. Als ze in de winkel zeggen dat het aan de fotograaf ligt, laat ze dan maar aantonen dat de camera naar behoren werkt. Als je bij normaal daglicht (na een camera-reset) in A/S/P of volautomatisch geen min of meer normaal belichte foto krijgt, is er iets niet in orde met de camera als je het mij vraagt.
Nou, ik weet het niet. Als TS het na meerdere verzoeken nog niet voor elkaar krijgt om een foto met EXIF te plaatsen ga ik ook twijfelen.
Van de laatste drie foto's heeft TS de EXIF-gegevens opgenoemd. Daarmee zou een normale foto moeten verschijnen en niet een zo goed als zwarte plaat.
Voor mij is er maar één conclusie: terug naar de winkel en laat het personeel daar maar eens een goede foto met dit toestel maken.
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Edward P
Forumlid
Forumlid

Bericht door Edward P » za sep 26 2009 7:27 pm

Ik weet niet of het probleem al is opgelost maar ik heb hetzelfde met mijn D90 gehad. De fotozaak heeft hem naar Nikon opgestuurd en daar is iets met de contacten gedaan. Daarna heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.

xinix

Bericht door xinix » zo okt 18 2009 4:39 pm

Mijn D90 laat mij ook regelmatig in de steek. En dan zal je zien, dat het dan net de mooiste opname's zouden kunnen gaan worden. Maar als ik mijn batterij los koppel, en plaats hem weer terug, dan kan ik weer foto's maken. Maar er is niets bekend over deze fout.

Jammer maar helaas, ik had het graag anders willen zien.

Met vriendelijke groet Xinix

RobbieDx
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door RobbieDx » ma okt 19 2009 7:50 pm

Ik had dit weekend hetzelfde probleem. Display zwart en camera deed niets meer. Volle accu eruit en er weer in en de camera deed het weer.

Groet,

Rob
Groet, Rob

Flickr

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”