Madhouse schreef:it is sowieso een zeldzaamheid dat je die tegenkomt. Het is de Ferrari 360 Challenge Stradale, daar zijn er maar 300 van gemaakt! En dan nog in het wit is helemaal zeldzaam!
Nog mooi op de foto gekregen tijdens het rijden
Zo, zit ik ff te slapen zeg. Je hebt ook gelijk.....was nog niet helemaal wakker....Isflicka schreef:Fout, het is de Ferrari (F430) 16M Scuderia Spider nummer 499 maar in de zeer zeldzame kleur White Pastellio. Overigens zat dit kenteken eerder op de rode Ferrari 599 maar die is in vlammen op gegaan. Kortom erg mooi om te zien...
Madhouse schreef:it is sowieso een zeldzaamheid dat je die tegenkomt. Het is de Ferrari 360 Challenge Stradale, daar zijn er maar 300 van gemaakt! En dan nog in het wit is helemaal zeldzaam!
Nog mooi op de foto gekregen tijdens het rijden
Hoe zie je dat?Isflicka schreef:Dit is echt geen Zwitser achter het stuur...
Officieel is dat toch helemaal niet toegestaan?woudew schreef:Ik ken wel een legale mogelijkheid: ik rijdt namelijk zelf rond in een duitse auto op duitse kentekenplaten.
En dat scheelt inderdaad afgrijselijk veel geld.
Hetzelfde kun je ook doen met een RS4 of een Ferrari. En dat scheelt dhr Bos nog meer geld.
Het kan wel, maar dan moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen met wat beperkingen. Ik weet niet precies hoe het zat, maar een kennis van mij werkte en woonde (parttime) in Duitsland, maar is nederlander en woont ook hier en deed hier ook aangifte. Het hing geloof ik ook af bij welke gemeente je ingeschreven bent. Hij had wel de beperking dat hij de enige was die in die auto rond mocht rijden (en echt niemand anders). Overigens mag het geloof ik wel als het een huurauto is of een auto van de baas/zaak (die dan in Duitsland zit).Patrick schreef:Officieel is dat toch helemaal niet toegestaan?woudew schreef:Ik ken wel een legale mogelijkheid: ik rijdt namelijk zelf rond in een duitse auto op duitse kentekenplaten.
En dat scheelt inderdaad afgrijselijk veel geld.
Hetzelfde kun je ook doen met een RS4 of een Ferrari. En dat scheelt dhr Bos nog meer geld.Niet zo vreemd ook, want anders zou half Nederland met andere platen gaan rijden.