Prima, alleen hebben we thuis nu een levendige discussie, ik zal 'm met jullie delen

Optie 1:
Per kind meerdere variaties uitwerken (zw/w etc.) en dan via Oypo o.i.d. online zetten. Voordeel is dat je dan niet al te veel werk hebt, bestellen en afrekenen gaat allemaal via internet.
Bijkomend meer mogelijkheden om meer foto's per kind te verkopen plus de mogelijkheid voor de ouders om posters, mokken etc. te bestellen.
Optie 2: "Ouderwets" printen, meegeven met de ouders en centjes ontvangen in envelopjes.
Ikzelf ben absoluut voor optie 1, ok je levert wat marge in aan Oypo, maar hebt verder geen sores aan de afhandeling. Denk zelf dat je zo ook meer kunt verkopen. Daarnaast weegt de misgelopen marge aardig op tegen de kosten die je hebt voor doorzichtige "onscanbare" enveloppen, niet afgenomen foto's etc.
Mijn vrouw daarentegen is voor optie 2, zij denkt dat ouders alleen maar bestellen/kopen als ze de foto effectief in handen krijgen. Bestellen via internet is toch vaak 'oh ja, dat zal ik nog wel een keertje doen'.
Graag jullie ervaringen, zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben opgedaan?
Groetjes
Albert