Bedankt Léon tenmiste één die mij begrijptLéon Obers schreef:Eigenlijk is helemaal niet alles gezegd. Ik vind dat Georges gewoon gelijk heeft.Marco schreef:On topic, alles was toch al gezegd ? :mrgreen:
Alleen verzanden de reacties inderdaad in "alles is al gezegd" en verder gebeurd er niks. Geen, actie niets.
Zo'n draad bloed dood zonder resultaat. Daarmee worden die problemen niet opgelost en komt de gebruiker, nog Nikon verder.
Ik probeerde in een andere draad met een reactie een insteek te maken hoe als voorbeeld zoiets bij iemand met een Canon daarmee eens startte, en met succes daar verder mee kwam. Niet één opmerking op die reactie.
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 58#p309258
Ik zou zeggen, ga met een clubje bij elkaar zitten om een plan de campagne te maken om gestructureerd wat zaken op een rij te zetten, voor mijn part een aparte website op te zetten die gericht is om dit probleem aan te pakken, zoek contact internationaal, en bel Nikon daarna op om tot een tot een gesprek te komen hoe verder te komen met een open brede communicatie met respect voor elkaars doelen maar zonder je eigen doelen dan maar geheel weg te strepen.
Klantgericht denken vanuit een bedrijf vergt tegenwoordig iets anders als wat er nu gebeurd. Nikon moet inzien dat een brede discussie en ideeën uitwisseling tussen klant en bedrijf veel meer oplevert dan een houding die nu kennelijk wordt uitgedragen of alles maar normaal is en er eigenlijk niks aan de hand is.
En als je dan uiteindelijk open met elkaar een gesprek hebt met Nikon moet dat niet een vrijblijvend gesprek zijn, maar eentje waar verdere bindende afspraken gemaakt worden in de uitwisseling bijv. met Nikon Japan en daar terugkoppeling van wilt hebben. Dan beleg je weer een nieuwe "vergadering" om de zaken met elkaar door te nemen enz.

Groetjes George