whoami schreef:Jammer dat er zo gereageerd wordt. Het is bedoeld als 'positieve' kritiek.
Of had ik dat niet mogen zeggen omdat het nu om een foto gaat met een droevige geschiedenis?
sorry daarvoor dan.
In mijn 2de regel staat dat het een byzondere plek is (die heb je niet geciteerd).
Dit zijn nou plekken waar je niet veel komt en als je er bent maak ze dan ook gewoon recht (of doe het achteraf). Doe er je best voor (dat is wat ik ermee bedoel)
Landschap met een scheve horizon had ik ook dit commentaar gegeven en waarschijnlijk jij ook.
5,6,8 en 11 vanwege de herfstkleuren
Ik zal op zijn minst alles quoten;
Zo iets vind ik niet positief overkomen. De combinatie van eerste een negatief iets en daarna een positief iets werkt niet. Anders om waarschijnlijk wel.
Eigen volgorde van jou tekst;
"Byzondere plek die ik ook ooit eens wil vastleggen.
jammer dat de horizon niet recht staat hierdoor kan ik niet goed een oordeel geven omdat het teveel mijn aandacht trekt."
Enkel het laatste deel... hoezo kan je geen oordeel meer geven? Omdat "de waterpas" scheef staat... daar kan je toch wel door heen kijken? Het eerste deel is terecht . Het staat niet recht.
"Dit zijn nou plekken waar je niet veel komt en als je er bent maak ze dan ook gewoon recht (of doe het achteraf). Doe er je best voor (dat is wat ik ermee bedoel)"
Maar dat stond er eerst niet ...
Groet Patrick