Avondfotografie: Beton - water - stilte

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Avondfotografie: Beton - water - stilte

Bericht door George Fennes » vr nov 13 2009 2:03 pm

Frederix mijn excuses als mijn bericht niet goed is overgekomen.
In een van mijn vorige postings heb ik al iets aangegeven zij het niet echt veel.
Dit is niet mijn soort fotografie en dan ben ik bang dat ik daar geen objectief oordeel over kan geven.
Maar wat al door een ander forumlid is aangegeven, ik zou ze meer croppen en meer op de details richten.
Dan zullen ze in mijn opinie sterker naar voren komen.
Maar meer kan ik er niet over zeggen.
Laat me even weten of je het in dit opzicht met me eens ben.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

pietje-nukem
Forumlid
Forumlid

Bericht door pietje-nukem » vr nov 13 2009 2:15 pm

Teveel van het zelfde, ik denk dat nieuwe leden, ( ook ik nog 2 weken geleden,) soms misschien te ver zoeken in compositie's e.d. en teveel hun best proberen te doen om iets apart's neer te zetten (serie 1 van TS ) en in bijna alles een goede foto zien.(had ik wel :oops: )
Maar dat als het iets minder "extreem" is (serie 2 van TS) het beter over komt :huh:
Dus het inzicht is er wel, alleen willen we te graag eruit springen, misschien is dit een goede omschrijving :|
Ik ben nu pas op het punt dat ik foto's van mijn beginperiode in de digitale kliko durf te dumpen.
Moet je ook leren, net als uitsnede's maken e.d.
Nou, van mij ook de groeten

Roger_75
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Roger_75 » vr nov 13 2009 2:29 pm

Moet zeggen de discussie is aardig losgekomen inderdaad! Laatste wat ik erover wil zeggen m.b.t. het geven van commentaar, is dat bij het geven ervan even nagedacht moet worden!

Nogmaals afzeiken is makkelijkste wat er is! Komt de kwaliteit van dit forum ook zeker niet ten goede!!! Als het niet je smaak is en je kn niks zinnigs zeggen hou dan gewoon je mond dicht :-) Verder sluit ik me aan bij Frederix om dat nu te laten voor wat het is!

Dan George ben ik het niet helemaal eens met wat je zegt...over objectief zijn...
Dit is niet mijn soort fotografie en dan ben ik bang dat ik daar geen objectief oordeel over kan geven.
Maar wat al door een ander forumlid is aangegeven, ik zou ze meer croppen en meer op de details richten.
Nu een paar dagen later vindt ik ook dat anders croppen en wat meer croppen een verschil zou kunnen uitmaken! En of het al gezegd maakt niet uit!

Gr
Roger
D800 | 28-70 2.8 | 80-200 2.8 | 70-300 en nog een heleboel andere spullen...

Mike-Nikon
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Mike-Nikon » zo nov 15 2009 10:25 am

Zo....nu de lucht weer wat geklaard is graag weer reageren op de foto's zelf alsjeblieft.
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”