Jammer dat de camera zo onscherp isCees Laarman schreef:Nog ééntje:

Jammer dat de camera zo onscherp isCees Laarman schreef:Nog ééntje:
Alleen de voet is scherp...Cees Laarman schreef:De lens vooral, ja. Diafragma, hè....
SwederD70 schreef: 4.
D300 + 18-70mm | 1/60s f/16 ISO 200 | externe flits
Opstelling met Alfa en horloges en kneiter mooi lensje (=85mm f/2.8 Macro Tilt en shift lens)
Die eerste vind ik echt héél erg. Hele foute achtergronddoek én mislukte "Amerikaanse look" bewerking. Nee, doet Maud absoluut geen recht.D-90s schreef:Maud, zonder dat je het zelf in de gaten hebt gehad.....![]()
![]()
Heeft Monique je nog een keer door Capture NX heen getrokken...![]()
![]()
Met dit als resultaat..
Als High-Key vind ik hem niet echt geslaagd. Misschien in zwart/wit omzetten?ALE schreef:4) Laura in High-Key
Groet,
ALE
Super! Prachtige kleuren!D-90s schreef:En deze natuurlijk ook nog...![]()
Groetjes
Skippy, ben het met je eens de zo'n achtergrond blijf ik lelijk vinden maar ja we moesten het ermee doenSkippy schreef:Die eerste vind ik echt héél erg. Hele foute achtergronddoek én mislukte "Amerikaanse look" bewerking. Nee, doet Maud absoluut geen recht.D-90s schreef:Maud, zonder dat je het zelf in de gaten hebt gehad.....![]()
![]()
Heeft Monique je nog een keer door Capture NX heen getrokken...![]()
![]()
Met dit als resultaat..
Die tweede vind ik wel geslaagd.
Sowieso vind ik de oogst van deze bijeenkomst vrij mager, enkele uitzonderingen daargelaten. Ik meen er aan af te zien dat het geheel toch een ietwat
rommelig karakter had en dat menigeen door drukte en tijdnood niet zijn gebruikelijke niveau heeft gehaald.