Maud.... heb jij wel heel goed naar die 2e foto gekeken?.....

We bedoelen de foto na jouw 2e verbeterde portret
Groeten Eelco & Monique
De rode?? ja hele bekende ogen hihihihihihihiD-90s schreef:![]()
![]()
Maud.... heb jij wel heel goed naar die 2e foto gekeken?.....![]()
![]()
We bedoelen de foto na jouw 2e verbeterde portret
Groeten Eelco & Monique
ALE schreef:The lady of the composition
Colorspace: uncalibrated... verander die eens naar sRGBMaud schreef:wat een vreemde zweem nu ik voorbeeld zie, ik ga even checken
Mijn origineel heeft geen zweem, rara hoe kan dat??
Opgeslagen in sRGB nadat ik Convert in Profile heb gedaan, bedoel je dat?ALE schreef:Colorspace: uncalibrated... verander die eens naar sRGBMaud schreef:wat een vreemde zweem nu ik voorbeeld zie, ik ga even checken
Mijn origineel heeft geen zweem, rara hoe kan dat??
Groet,
ALE
Arabia schreef: Je leert ook door simpelweg te observeren
Hans Braakhuis schreef: Kennelijk had Gijs een verhaal gemaakt. Maar dat werd netjes niet verteld. Heeft ook met fotografie te maken. Als je naar de pasfotograaf gaat krijg je een pasfoto en dan is elke interpretatie uit den boze. Iets meer dan een pasfoto is een portret. De fotograaf wil dan zijn visie op het model aan het portret toevoegen. Een amateur mag ook een verhaal zichtbaar maken. Het verhaal dat Gijs Moonen volgens mij wilde vertellen begon voor mij met de sportschoen. Eerst uit, en daarna werd de schoen niet onwillekeurig terug gelegd. Naast de kruislings liggende benen. Als mensen na een feestje met alcohol uit een auto geslingerd worden, breek je ook de benen, en lig je er soms ook zo bij. Vandaar ook de onwezenlijke blik van Boukje. Als een "gevallen engel".
Hebben de anderen dat in de gaten gehad ??
Ik zeg JAArabia schreef:![]()
Ik had problemen met mijn lamellen bij een bepaalde opstelling en toen werden alle instellingen bekeken in camera en toen zag stagiair sRGB staan en veranderde dit, hij werkt met RGB ivm printen etc. Ik ben het vergeten terug te zetten nadat iedereen weer mijn camera had losgelaten...ALE schreef:Ja, dat bedoel ik. Hoezo, tijdens je sessie is je kleurgebruik aangepast?
ALE
Blij dat je tevreden bent, en dank voor de tips in Capture, erg prettig en handig..D-90s schreef:Hé Maud.
Wat zie ik er lekker uit zeg?![]()
![]()
Erg mooi bewerkt.
Gr. Monique