De foto's in de albums zien er uitstekend uit (losse afdrukken trouwens ook), precies zoals ze eruit zien op mijn gecalibreerde beeldscherm. Ze drukken albums op fotopapier. Ook fijne software om mee te werken met veel mogelijkheden. Enige nadelen die ik kon vinden is dat ze nog geen omslagen of kaften voor hun albums drukken, al zeggen ze op de site dat die mogelijkheid binnenkort beschikbaar wordt. Verder kan de upload erg groot worden als je hoge kwaliteit foto's gebruikt, wat lastig kan zijn voor mensen met een trage internet verbinding. Ze versturen overigens op rekening, dus geen betalingen vooraf, gewoon rekening achteraf binnen 8 dagen betalen per bank. Eenvoudig.
Verder heb ik recent een fotoboek bij TNT laten maken (ik had een kortingsbon). Dat was een drama.
De software werkte op zich goed en snel, met veel opties, doch iets minder mogelijkheden dan bij Profotonet. De glans van de hoogglans optie zag er echter op de een of andere manier 'nep' uit. Een aantal foto's waren veel te donker. Een foto van een huis dat overdag is genomen was bijna een foto in de schemering geworden. Toegeven het huis was wit en er hing een blauwwitte lucht achter, maar dit was extreem gecorrigeerd. Ik had overigens ook niet om correctie gevraagd... Sommige foto's hadden ook een verschrikkelijke rode of blauwe kleurzweem. Een bruine aap in een boom tegen een bruin-groene achtergrond was bijna smurfen-blauw.

Kortom ik bestel zeker niet meer bij TNT, ook al is het goedkoper. Het volgende album komt weer van Profotonet (en hopelijk kunnen ze dan ook kaften en/of omslagen leveren).