Helaas blijven de vogels niet op 1 afstand vliegen, lopen, zwemmen...anders was het een optie geweestflitslicht schreef:Arno P schreef: Ik zou dus vooral een test maken op de afstand waarop je de lens normaal gebruikt.

Helaas blijven de vogels niet op 1 afstand vliegen, lopen, zwemmen...anders was het een optie geweestflitslicht schreef:Arno P schreef: Ik zou dus vooral een test maken op de afstand waarop je de lens normaal gebruikt.
OK, als jij altijd vliegende vogels fotografeert op 5,5 meter afstand zit je in ieder geval gebeiteldArno P schreef:Helaas blijven de vogels niet op 1 afstand vliegen, lopen, zwemmen...anders was het een optie geweestflitslicht schreef:Arno P schreef: Ik zou dus vooral een test maken op de afstand waarop je de lens normaal gebruikt.
Klopt, ik ga dat ook nog eens checken...in ieder geval altijd leerzaam...ruud schreef:arno je hebt de test gedaan op 500mm , het kan zo maar zijn dat je met een converter wel afwijkt dit was bij huib wel
het geval volgens mij.
Dus misschien zou je het ritueel nog is kunnen herhalen met de converter ertussen .
groet ruud