Pissig zou ik ook zijn. Ik had, denk ik, in dit geval die vent over de toonbank getrokken.gongon schreef:Die hebben wij ook, maar volgens mijn man doen ze voor een bedrag van 131 euro, wat de reparatie kosten waren, niet veel moeite. Maar goed mijn man heeft de kosten voor me betaald (hij had geen zin in al die rompslomp) dus ik had er verder geen last van, maar het verziekt wel je plezier in je nieuwe camera. Ondertussen heb ik er wel plezier van hoor. Maar in het begin was ik gewoon heel erg pissig en had ik echt spijt dat ik van Pentax overgestapt was naar Nikon.pfitskie schreef:Hebben we daar niet een rechtsbijstandsverzekering voor?gongon schreef:Zou toch maar uitkijken, want iets zeggen en iets nakomen zijn twee heel verschillende dingen. Ik kon mijn camera van een paar uurtjes oud, die ik bij KE had gekocht voor eigen kosten laten repareren. Garantie bij KE stelt niet zo heel veel voor. Kan je wel zeggen dat ik dat niet had moeten pikken, maar ze vertikten het om wat voor me te doen, dus als ik hem wilde gebruiken moest ik hem wel laten repareren.
Dat verzekeraars niet alles voor je doen, weet ik. Mijn baas is er een van

Ik bedoelde eigenlijk, en dat heb ik zelf ervaren met een garantie gevalletje
met een computer, als je tijdens de discussie wel of geen garantie laat merken
dat je een rechtsbijstandverzekering hebt, worden ze ineens wat toeschieterlijker.
Overigens heb ik zelf met KE goede ervaringen qua aankoop en ik heb al aardig
wat bij ze gekocht. Tot nu toe blijft alles heel dus de garantie-ervaring is nog nul komma nul, gelukkig