Monument Valley
- roes
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Monument Valley
mooie sfeer met de contouren van de rotspartijen.
groeten jos
groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
Hele mooie plaat. Ik zou alleen de voorgrond iets oplichten zodat het huisje en de weg ook zichtbaar worden. De rotspartij op de achtergrond laten je dan mooi als een silhouet inde foto. Even een hele snelle bewerking op losgelaten. Een beetje secuur werken en op het origineel komt dit helemaal goed. Onderstaan een voorbeeld van wat ik bedoel. Indien de foto weg moet, schroom niet en gewoon zeggen.
Origineel:

Aangepast:

Groet,
ALE
Origineel:

Aangepast:

Groet,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- Tony D
- Moderator
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Hij was al mooi, maar hij is idd door ALES's aanpak verbeterd, vind ik.
Tony D
Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
Inderdaad een verbeteringALE schreef:Hele mooie plaat. Ik zou alleen de voorgrond iets oplichten zodat het huisje en de weg ook zichtbaar worden. De rotspartij op de achtergrond laten je dan mooi als een silhouet inde foto. Even een hele snelle bewerking op losgelaten. Een beetje secuur werken en op het origineel komt dit helemaal goed. Onderstaan een voorbeeld van wat ik bedoel. Indien de foto weg moet, schroom niet en gewoon zeggen.
Groet,
ALE

dankjewel