Monument Valley

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Texas Jack

Monument Valley

Bericht door Texas Jack » wo jan 06 2010 9:37 pm

Sunrise Monument Valley

Afbeelding

roes
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Monument Valley

Bericht door roes » wo jan 06 2010 10:26 pm

mooie sfeer met de contouren van de rotspartijen.

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » wo jan 06 2010 10:42 pm

Hele mooie plaat. Ik zou alleen de voorgrond iets oplichten zodat het huisje en de weg ook zichtbaar worden. De rotspartij op de achtergrond laten je dan mooi als een silhouet inde foto. Even een hele snelle bewerking op losgelaten. Een beetje secuur werken en op het origineel komt dit helemaal goed. Onderstaan een voorbeeld van wat ik bedoel. Indien de foto weg moet, schroom niet en gewoon zeggen.

Origineel:
Afbeelding

Aangepast:
Afbeelding

Groet,

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

Tony D
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Tony D » wo jan 06 2010 11:14 pm

Hij was al mooi, maar hij is idd door ALES's aanpak verbeterd, vind ik.

Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie

Texas Jack

Bericht door Texas Jack » do jan 07 2010 10:43 am

ALE schreef:Hele mooie plaat. Ik zou alleen de voorgrond iets oplichten zodat het huisje en de weg ook zichtbaar worden. De rotspartij op de achtergrond laten je dan mooi als een silhouet inde foto. Even een hele snelle bewerking op losgelaten. Een beetje secuur werken en op het origineel komt dit helemaal goed. Onderstaan een voorbeeld van wat ik bedoel. Indien de foto weg moet, schroom niet en gewoon zeggen.

Groet,

ALE
Inderdaad een verbetering :) , ik ga van het weekend maar eens aan de slag met het origineel (NEF)

dankjewel :D

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”