Enne... jongens het is nog geen 1 april hoor! Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook even op zoek ben geweest naar die 51200 instelling!

Smilda.NET schreef:Na het updaten van de camera met de nieuwste firmware, foto's wezen maken met de 70-200, werkelijk iedere foto mislukte!
Uiteindelijk lukte het me om met ISO 200, 1/2000 en F20 een normale foto te maken die redelijk belicht was. Je begrijpt natuurlijk dat dit niet kan kloppen.
Na het wisselen van lens bleek het probleem te zijn verdwenen, zou het dan toch niet de 70-200 zijn?
Ja hoor, de 70-200 heeft de geest gegeven vlak na de firmware update, toevallig maar wel erg vervelend...
Gelukkig NPS lid....
schrik niet, het ligt niet aan de firmware
JacTrum schreef:Even een reactie van een ouwe katholiek
'De Geest geven' doe je op het moment dat je dood gaat en je geest vertrekt naar het hiernamaals.
Gelukkig kan dat met een objectief niet het geval zijn. Daar zit een piemeltje of palletje niet goed, maar hij zal niet gauw echt overlijden
Bovendien weet ik niet of ze in de Hemel een afdeling voor overleden objectieven hebben..
iefie schreef:thanks dan weet ik f genoeg. ff een kennis zoeken die een kaartlezer heb. had er wel een, maar die kon geen sdhc aan, alleen sd. die is dus weg nu
Ruud O schreef:Ik heb een vraag, die ik bijna niet durf te stellen.
Is er iemand die voor mij de update op mijn D700 wil doen.
Ik ben bang als ik het zelf doe dat het niet goed gaat.
Dus als er iemand is die mij wil helpen heel graag ( in de buurt van Den Haag zou mooi zijn, maar ik wil er ook wel wat verder voor rijden )
Groet Ruud.
Hallo Jac, sinds Petrus een Nespresso heeft, wil hij niets mer met lenzen te maken hebbnJacTrum schreef:Bovendien weet ik niet of ze in de Hemel een afdeling voor overleden objectieven hebben..
Beste Ruud, ik weet niet hoe de update van een D700 gaat, maar voor mijn camera's is op de website van Nikon een beschrijving hoe het moet en dat werkte perfect. En stelt echt niets voor. Binnen 5 minuten klaar.Ruud O schreef:Ik heb een vraag, die ik bijna niet durf te stellen. Is er iemand die voor mij de update op mijn D700 wil doen.
Hier voor de D700 ook, is echt een fluitje van een cent.whvg schreef:Beste Ruud, ik weet niet hoe de update van een D700 gaat, maar voor mijn camera's is op de website van Nikon een beschrijving hoe het moet en dat werkte perfect. En stelt echt niets voor. Binnen 5 minuten klaar.Ruud O schreef:Ik heb een vraag, die ik bijna niet durf te stellen. Is er iemand die voor mij de update op mijn D700 wil doen.
Succes!