Mooiste vrouw van de hele wereld

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
De Put

Mooiste vrouw van de hele wereld

Bericht door De Put » zo jan 24 2010 5:54 pm

Afbeelding

Wat ben ik trots op deze dame!!!! :loveit:

ahhveurink
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Mooiste vrouw van de hele wereld

Bericht door ahhveurink » zo jan 24 2010 7:44 pm

Daar mag je met recht trots op zijn, een echt prinsesje. Mooie ogen en leuke houding, het kader en verhoudingen vind ik minder!

Anja
Laatst gewijzigd door ahhveurink op zo jan 24 2010 9:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door Léon Obers » zo jan 24 2010 8:09 pm

Uiteraard snap ik dat dit meisje je grootste trots is, alleen van de foto ben ik minder gecharmeerd.

Dat randje om de foto hoeft voor mij niet, maar OK kan persoonlijk zijn. Wat me eigenlijk minder aanspreekt is de wijze waarop je je kleine meid benaderd hebt, op de foto hebt gezet, als houding en uitkadering. Doordat het lijfje eronder helemaal wegvalt en een namaak schaduw van dat kitsch randje eromheen op de witte kleding valt, krijg je een "zwevend" hoofdje waarvan de verhoudingen ten opzichte van de rest met de armpjes dan heel vervreemdend gaat overkomen, ja zelfs bijna een cartoon gaat worden. Dat lijkt me juist net het tegenovergestelde van wat je zou willen bereiken, maar zo komt het bij mij als beeld wel over als nuchtere buitenstaander. Probeer even je persoonlijke gevoel voor je meisje opzij te zetten en ook gewoon de foto pur sec als foto analyserend te benaderen op de wijze zoals ik het hier heb beschreven. Dan hoop ik dat je dat ook doorziet, zodat je er iets van opsteekt om het volgende keer beter te doen.
Vriendelijke groet, Léon Obers

J.Hoes
Forumlid
Forumlid

Bericht door J.Hoes » zo jan 24 2010 11:30 pm

Mooi prinsesje, mag je best trots op zijn.
Ik sluit me aan bij de andere bemerkingen. Het hoofd toont erg groot, omdat handen deels wegvallen en er te weinig romp/ linkerarm op staat. Kader is persoonlijk, kleur hiervan sluit wel aan bij de hoofdtooi.

Groet Hans.

GdP

Bericht door GdP » zo jan 24 2010 11:43 pm

Remco, ik sluit mij aan bij de vorige opmerkingen.

En ik sluit mij aan bij jouw opmerking: ‘inderdaad een dametje om trots op te zijn’!

De Put

Bericht door De Put » ma mei 10 2010 10:52 am

Allen,

Allereerst mijn welgemeende excuses voor het feit dat ik nooit meer gereageerd heb op bovenstaande commentaren. De start van een nieuwe baan en alle drukte daaromheen hebben mijn prio's even verlegd... vervolgens ben ik er gewoon simpelweg niet meer aan toegekomen.

Bedankt voor de opbouwende kritieken, bij nadere beschouwing kan ik me er aardig in vinden.

Groeten,
Remco

Nieuwe kans :-)

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”