Daarmee haal je het maximale uit je foto's. Tegenwoordig gebeurt dat met speciale programma's. Ikzelf gebruik daarvoor Lightroom, maar onder Nikon fotografen wordt heel vaak Nikon NX gebruikt. Beide programma's kosten rond de 200 euro. Maar er zijn ook prima gratis alternatieven te downloaden. Google maar eens wat op fotobewerking, dan zie je allerlei gratis mogelijkheden. Veel gebruikt is bijvoorbeeld Picasa.
Wat jouw foto betreft: ik heb daar bijna niets aan hoeven te doen. Vooral een beetje geel weggehaald. Daarvoor zitten er allerlei schuifjes in het programma, waar je gewoon mee moet gaan experimenteren. Verder zou je de horizon nog even recht kunnen zetten. En voor elke foto geldt eigenlijk dat je even moet kijken of de beelduitsnede wel optimaal is, of dat je hem misschien wat kunt verbeteren door er wat af te snijden. 'Croppen' noemen we dat tegenwoordig.
Ik heb de opmerking over calibreren gezien. Ik heb zelf geen gecalibreerd scherm (daar moet je een apparaat voor kopen dat je tegen het scherm aan hangt) maar ook met gewoon handmatig instellen kun je je scherm al vaak een stuk verbeteren.
Succes met hobbyen! En als je wat te vragen hebt roep maar

Groeten,
Jac