Bericht
door André » zo feb 28 2010 9:07 pm
@ Andre, klopt dat de achtergrond, maar bij deze sessie leerden we hoe je een niet strak witte achtergrond met behulp van een extra flitser op de grond en die 1 of 2 stops over te belichten een strak en spierwitte achtergrond kunt krijgen. Voor het eindresultaat misschien "te" wit, maar voor als leerproject natuurlijk overduidelijk wat het resultaat is bij deze toegepaste truuk.
@ Riemke, Tuurlijk mag je mijn foto's ge/mis bruiken. Je probeert mij er tenslotte wat duidelijk mee te maken, en ik ben de laatste tijd heel erg leergierig. Maar ik moet wel weer bekennen dat ik niet zoveel kleurverschil in de huid zie, maar wat ik weer wel verbluffend vind is dat de huid van Brenda veel mooier en vooral egaler is. Dat is nou juist wat zo vaak mis aan mijn resultaten. Jij bewijst dat het met een simpel truukje te verwezenlijken is. Ik zou dan ook heel graag willen weten hoe je dit hebt gedaan. Graag in Jip en Janneke taal want ik ben echt nog een hele grote leek in Photoshop.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.