Rotterdam Wheelie Possé
-
Ronno
Re: Rotterdam Wheelie Possé
Kicken foto serie mag ik wel zeggen erg mooie sfeer.
Bij je laatste groothoek foto valt me alleen die donkere vlek rechts onder in beeld op is dat een schaduw ?
Verder super reeks lijkt me super gaaf om dat te mogen maken.
Bij je laatste groothoek foto valt me alleen die donkere vlek rechts onder in beeld op is dat een schaduw ?
Verder super reeks lijkt me super gaaf om dat te mogen maken.
-
Mark Meisner
Die schaduw rechts is van mij inderdaad, ik stond net iets te veel in het zicht van de flitser 
Best goeie foto's, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik net iets meer heb met klassieke motoren.
Is dat die oude katoenveem tussen de Vierhavensstraat en de Keileweg?
emdeklerk
Is dat die oude katoenveem tussen de Vierhavensstraat en de Keileweg?
emdeklerk
-
Mark Meisner
Ik heb heel veel met motoren, oude en nieuwe
Woensdag een shoot gehad met de nieuwe Kawa Z1000 maar die foto's komen pas online als de aanvrager deze online heeft gezet.
Jammergenoeg heb ik zelf nog geen motorrijbewijs, maar dat komt nog wel!
Lokatie was inderdaad in de Katoenveem, tis dat je dat zegt want ik wist dus niet hoe het heette
Lokatie was inderdaad in de Katoenveem, tis dat je dat zegt want ik wist dus niet hoe het heette
- Gobert
- Clublid

- Foto's bewerken toestaan: Ja
Mark Meisner schreef:Ik heb heel veel met motoren, oude en nieuweWoensdag een shoot gehad met de nieuwe Kawa Z1000 maar die foto's komen pas online als de aanvrager deze online heeft gezet.
Alleen Italiaanse Bella's vinden een plek in mijn garage. Met kawasukies en dat soort meuk heb ik niets.
Gobert - La passione passa dal cuore
Eroe Nazionale
Eroe Nazionale
Supergave serie.
vooral de achtergronnden passen er mooi bij.
vooral de achtergronnden passen er mooi bij.
Groeten Kees
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
-
Mark Meisner
Bedankt voor je compliment over de foto's op mijn site, daar staan inderdaad nog wat mooi spul maar moet hem denk ik weer eens gaan uitpluizen. Betreffende de navigatie, wat zou logischer kunnen? Ik ben altijd wel in voor verbeteringenHenk schreef:Mark,
Gave serie zeg! Mooi gedaan. Heb hier echt even wat langer naar gekeken.
Begrijp dat je de omgeving (ook) wilde weergeven. Van de laatste foto had ik echter graag wat meer van de actie zelf willen zien!
Groet, Henk
P.s. Op je website staan nog veel meer mooie foto's, alleen de navigatie lijkt niet heel logisch?
-
Mark Meisner
En daar eindigde onze gelijke waardes over motoren weer, dat was een kort gesprekGobert schreef:
Alleen Italiaanse Bella's vinden een plek in mijn garage. Met kawasukies en dat soort meuk heb ik niets.
Bedankt voor je compliment over de foto's op mijn site, daar staan inderdaad nog wat mooi spul maar moet hem denk ik weer eens gaan uitpluizen. Betreffende de navigatie, wat zou logischer kunnen? Ik ben altijd wel in voor verbeteringenHenk schreef:Mark,
Gave serie zeg! Mooi gedaan. Heb hier echt even wat langer naar gekeken.
Begrijp dat je de omgeving (ook) wilde weergeven. Van de laatste foto had ik echter graag wat meer van de actie zelf willen zien!
Groet, Henk
P.s. Op je website staan nog veel meer mooie foto's, alleen de navigatie lijkt niet heel logisch?
Voor de rest uiteraard iedereen weer bedankt voor de tips, kritiek en positieve reacties!!!
-
Mark Meisner
@ Henk: Ik ben benieuwd!!
@ de rest. KvP heeft voor mij even een foto nabewerkt en de schaduw/zwarte vlek rechtsonder weggewerkt. Echt niet verkeerd

@ de rest. KvP heeft voor mij even een foto nabewerkt en de schaduw/zwarte vlek rechtsonder weggewerkt. Echt niet verkeerd

-
eteuben
Foto 3 van de eerste reeks vind ik het mooiste gevangen...
En elders op het internet zie ik in jou een Nikon broeder in de strijd tegen het canon geweld, krijg je hier dit soort opmerkingen te lezen. (zegt de eigenaar van een Yamaha en een Honda)Gobert schreef:Mark Meisner schreef:Ik heb heel veel met motoren, oude en nieuweWoensdag een shoot gehad met de nieuwe Kawa Z1000 maar die foto's komen pas online als de aanvrager deze online heeft gezet.
- Gobert
- Clublid

- Foto's bewerken toestaan: Ja
ja sorry hoor. Voor betrouwbaarheid kies je een Honda, Yamaha of Suzuki. Voor de passie kies je een Ducati, Bimota, MV of een andere Italiaanse bella.
Wat dat zeilen betreft zitten we wel weer op één lijn.
Wat dat zeilen betreft zitten we wel weer op één lijn.
Gobert - La passione passa dal cuore
Eroe Nazionale
Eroe Nazionale