01

02

03

04

05

1: De rommeligheid was eigenlijk de gewenste setting voor het schieten van de motoren. Ze vallen er echt wel op in de rommel, maar je zal inderdaad wat meer moeten kijken.Maud schreef:Hai,
Bij deze mijn beoordeling van je foto's;
Nummer 1 heel rommelig qua achtergrond, de motoren vallen in het niets
nummer 2 jammer dat niet de hele motor in zijn geheel erop staat waardoor foto ook weer rommelig overkomt
Nummer 3 vind ik de beste uit de rij al is je naam redelijk groot aanwezig waardoor deze de aandacht trekt
nummer 4 ga ik niet beoordelen
nummer 5 gaaf maar veel te ver weg helaas en rommelige achtergrond
Lijkt me gaaf om hun manoeuvres eens van dichtbij te mogen aanschouwen!
Gr.
Maud
Rommelig en rommelig moesten ze zijnBrenzef schreef:Vind er helemaal niks rauws aan.
M.u.v. nummer 4 vind ik ze rommelig en rommelig.
1 & 2) zou ik met de berijders genomen hebben, wie zitter er achter de Wheelie Posse.
Nu is het leeg en zegt het niks.
3) Je ziet nog net de motor tussen alle troep op de achtergrond.
Heb een beetje lef en ga er met een groothoek dichtbij staan en haal die motor + berijder "eruit".
4) Is wel lekker vind ik, maar mag best wat meer "power" hebben dus verzadiging en contrast wat omhoog![]()
5) Zelfde als 3, hoop troep op de achtergrond. De rug van de berijder loopt door in de troep. Das niet optimaal.
Hoop je er wat mee kunt.
Lijkt me wel leuk om dit te doen overigens.
Correctemundo, je gaat door voor de koelkast!!!!Duuuv schreef:GenesiZ?
Beetje laat, maar hier zijn ze danBrenzef schreef:Vind het prima als wij de dingen anders zien Davie.
Geen problemen meemaakt ook de sjeu.
Wat ook wel interessant is.... is wat Mark van de commentaren vindt....
Als ik ze nu zo terugkijk kon er wel wat meer aandacht aan gegeven worden, weet niet precies wat maar is een mooie les voor de volgende keer.Frankie schreef:3 is helemaal af, lekker coole actie in een schimmige omgeving ! De rest van de foto's ook een lekkere schijt aan alles uitstraling maar behoeft wat meer aandacht voor de setting.