Bericht
door Pancarans » zo mar 07 2010 1:44 am
Geen verkeerde foto's, maar om het beste testresultaat te laten zien, zou ik ze in kleur plaatsen. Met een omzetting naar Z/W verdwijnt een groot deel van de kleurruis en met een D700 zou je daar bijna geen last van mogen hebben, tenzij je foto's onderbelicht zijn en je ze softwarematig opgekrikt hebt.
Toch een paar kritische opmerkingen:
Foto 1: de ruimte erboven heeft voor mij hier geen meerwaarde. Als daar de spots hadden gehangen wel. Ook omdat de gitarist vanaf zijn knieën erop staat. Ik zou voor een lager standpunt hebben gekozen zodat je de gitarist in zijn geheel erop had met spots boven hem, of croppen tot vlak onder de gitaar en boven de spots.
Foto 2: Is niet scherp op het gezicht. Het focuspunt ligt volgens mij op de knik van de micr. standaard.
Foto 3: Jammer dat de voorste gitarist er met zijn hoofd niet helemaal op staat.
Foto 4: Ok het is een crop, maar verder geen bijzondere plaat. Ik weet niet wat je hier mee wil laten zien.
Foto 5: Sterke plaat! Ik zou alleen die vervelende lichte streep boven wegshoppen.
Foto 6: Jammer dat niet de hele drumkit erop staat en dat de kit niet in het midden zit. Dus een stukje rechts eraf, dan ben gelijk dat storende stukje hardware kwijt.
Al met al, wat verbeterpuntjes wat mij betreft, maar nogmaals absoluut niet verkeerd.
Wat nog veel belangrijker is, konden die gasten een beetje spelen?
Groet,
Irwan