1

2

3.

Niets van die kant dat ik het tonen waard vind. Wel van de overkant natuurlijk. De fotograferende toeristen heb ik al laten zien. Ik laat vast nog wel foto's zien van de molens en dergelijke.Henk schreef:Daar ben ik nog nooit geweest, ziet er wel leuk uit!
Groen, groen en groen.. mooi vastgelegd Patrick. Heb je meer?
Kom maar op. Ik hoor ze graag.remoss schreef:Lekkere groene huisjes daar hèHeb wel een paar kritiek puntjes maar het is hier natuurlijk "fotopresentaties".
De auto vind ik juist passen, wel jammer dat de lantaarn voor het huis staat, hoewel die weer wat heeft met de auto gezien de kleur.remoss schreef: De auto op nr 3 past er echt niet bij, maar kan me voorstellen dat die niet zomaar weg is te klonenHet pand waar het om gaat staat er wat te kort op lijkt me. Nu zijn het eigenlijk twee halve huizen die ook niet echt bij elkaar passen.
Zo te zien ondergaande zon als ik zo in de ramen kijk en het licht.remoss schreef:Voor alle drie geldt de witbalans, er lijkt een beetje roze/gelige tint in te zitten. Zou kunnen komen door de lichte lucht die je natuurlijk zelf niet in hand hebt.
Date Time Original = 2010-03-18 16:45:47Rose69 schreef:Zo te zien ondergaande zon als ik zo in de ramen kijk en het licht.remoss schreef:Voor alle drie geldt de witbalans, er lijkt een beetje roze/gelige tint in te zitten. Zou kunnen komen door de lichte lucht die je natuurlijk zelf niet in hand hebt.
o leuk ja door jullie ga ik zelf nu ook veel bewuster kijken, niet alleen in de natuur maar ook hier op foto's ... erg leerzaamCees Laarman schreef:Date Time Original = 2010-03-18 16:45:47Rose69 schreef:Zo te zien ondergaande zon als ik zo in de ramen kijk en het licht.remoss schreef:Voor alle drie geldt de witbalans, er lijkt een beetje roze/gelige tint in te zitten. Zou kunnen komen door de lichte lucht die je natuurlijk zelf niet in hand hebt.
Dat klopt dus wel, als de camera tenminste op de juiste tijd staat....
Dat zeg ikRose69 schreef:Zo te zien ondergaande zon als ik zo in de ramen kijk en het licht.
remoss schreef:Zou kunnen komen door de lichte lucht die je natuurlijk zelf niet in hand hebt.
Heb ik nu een goed excuus voor het wit-is-niet-wit-gebeuren?remoss schreef:Dat zeg ikRose69 schreef:Zo te zien ondergaande zon als ik zo in de ramen kijk en het licht.:
remoss schreef:Zou kunnen komen door de lichte lucht die je natuurlijk zelf niet in hand hebt.