Klopt. ga de site nog aanpassen. Ben toch overgestapt naar de D700. De D90 beviel goed, maar was toendertijd een aanschaf, die ik toen kon bekostigen. Ben nu zeer blij met de D700.JaapV schreef:Helemaal mee eens. En de wolken van 01 kloppen gewoon niet in het beeld.JacTrum schreef:Of foto 1 gefotoshopt is of niet vind ik minder belangrijk dan dat ik de lucht meteen onnatuurlijk over vond komen. Die wolken zijn dichterbij geschoten dan de plaats die ze in de foto krijgen. Verder mooie foto's!
Iets anders: had je een D700 geleend/gehuurd? Op je site staat dat je fotografeert met een D90 maar 02 en 04 zijn met een D700 gemaakt, terwijl 03 niet thuis geeft op exif. Ik vind 02 wel verreweg de beste.
Leuke beelden in Luxemburg trouwens!
Nog een "trouwens": hoe krijg je je naam en copyrightgegevens zo mooi waar ze thuishoren in exif? Of heb je die gegevens in IPTC gezet? Ik kan dat maar moeilijk uit elkaar houden in die "Jeffrey's Exif Viewer" van het forum
Nóg een edit: al gevonden. Is inderdaad IPTC data.
De D700 biedt zelf een optie om de copyrightgegevens in de EXIF vast te leggen. Een aantal andere gegevens gaan inderdaad via de IPTC data.