Hmm, nieuw scherm nodig?ahhveurink schreef:Op mijn scherm is hij hartstikke blauw!En by the way.....GROEN is een handelaarskenteken
zal wel een stunt zijn zeg. Dikke Ferrari als politie wagen

Hmm, nieuw scherm nodig?ahhveurink schreef:Op mijn scherm is hij hartstikke blauw!En by the way.....GROEN is een handelaarskenteken
Meende namelijk dat ie maanden geleden gecrasht was.Pancarans schreef:In Italië hebben ze nog steeds een Lamborghini Gallardo. Daar worden o.a ook orgaantransporten mee gedaan.......[/url]
Groet,
Irwan
oeps...als die bij jou blauw is dan zou ik maar gauw mijn scherm eens calibreren. Is echt groen hoor, kan je ook zien aan de lettercombinatie, dat is voor handelaren...ahhveurink schreef:Op mijn scherm is hij hartstikke blauw!En by the way.....GROEN is een handelaarskenteken
Ik gok dat dit gedaan is met een door een autoletterbedrijf speciaal voor de dealer gemaakte - verwijderbare - stickerset, "om op te vallen"addy schreef:Tsja, als je niet op de centjes hoeft te letten. Misschien heeft hij/zij er ook wel een in het rood en geel.
En een hele grote tuin, want je mag hier niet mee op de openbare weg volgens dat artikel.