In het kader van bezuinigingen

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Daniël

Re: In het kader van bezuinigingen

Bericht door Daniël » wo apr 14 2010 10:50 am

ahhveurink schreef:Op mijn scherm is hij hartstikke blauw! :frown: En by the way.....GROEN is een handelaarskenteken :D
Hmm, nieuw scherm nodig?

zal wel een stunt zijn zeg. Dikke Ferrari als politie wagen :lol: . Vroeger hadden ze de Porsche. Italië had de Lamborgini.

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » wo apr 14 2010 11:22 am

In Italië hebben ze nog steeds een Lamborghini Gallardo. Daar worden o.a ook orgaantransporten mee gedaan.
Het ding is ook een keer in Nederland geweest bij een demo of zo. Dienders van het betreffende korps scheurden er mee door het dorp. Geen goed voorbeeld, maar ik kan het me wel voorstellen. :D

In onderstaande link staan ook een paar filmpjes.
http://www.autoblog.nl/archive/2008/10/ ... se-politie

Groet,
Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

Daniël

Bericht door Daniël » wo apr 14 2010 12:57 pm

Pancarans schreef:In Italië hebben ze nog steeds een Lamborghini Gallardo. Daar worden o.a ook orgaantransporten mee gedaan.......[/url]

Groet,
Irwan
Meende namelijk dat ie maanden geleden gecrasht was.

Net even opgezocht en dit kwam eruit:
Bron = antiflik.be
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar het kan zijn dat ze alweer een nieuwe hebben

Lex

Bericht door Lex » do apr 15 2010 8:36 pm

Ben blij dat we binnenkort verkiezingen hebben, want zulke politieauto's in Asten kunnen we echt niet toestaan :D

PiaR-Fotografie

Bericht door PiaR-Fotografie » do apr 15 2010 8:44 pm

ahhveurink schreef:Op mijn scherm is hij hartstikke blauw! :frown: En by the way.....GROEN is een handelaarskenteken :D
oeps...als die bij jou blauw is dan zou ik maar gauw mijn scherm eens calibreren. Is echt groen hoor, kan je ook zien aan de lettercombinatie, dat is voor handelaren...

JaapV
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door JaapV » do apr 15 2010 11:43 pm

addy schreef:Tsja, als je niet op de centjes hoeft te letten. Misschien heeft hij/zij er ook wel een in het rood en geel.
En een hele grote tuin, want je mag hier niet mee op de openbare weg volgens dat artikel. :lol:
Ik gok dat dit gedaan is met een door een autoletterbedrijf speciaal voor de dealer gemaakte - verwijderbare - stickerset, "om op te vallen" :roll:
Groet, Jaap

Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”