Marith@PiaR-Fotografie

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
PiaR-Fotografie

Marith@PiaR-Fotografie

Bericht door PiaR-Fotografie » ma apr 26 2010 10:09 pm

Zondag met Marith mogen werken. Wat een genot.
Het is nadrukkelijk geen serie, gewoon de mooiste platen van de dag uitgezocht en de eventuele bewerking die ik bij de individuele foto vond passen.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

Veneboer
Forumlid
Forumlid

Re: Marith@PiaR-Fotografie

Bericht door Veneboer » ma apr 26 2010 10:15 pm

Ik ben denk ik een volledige leek op dit gebied maar op foto 1 en 2 na vind ik de serie niet zo ontzettend aansprekend. Ik zie de meerwaarde niet van deze prachtige dame op die locatie met zo weinig aan... Op de een of andere manier "pakken" de foto's me niet.... De achtergrond en de ketels / machines / etc. zijn erg nadrukkelijk aanwezig en leiden me af van het model als hoofdonderwerp. (zei de leek op dit gebied)

Foto 2 vind ik wel erg mooi !
Laatst gewijzigd door Veneboer op ma apr 26 2010 10:29 pm, 4 keer totaal gewijzigd.

GdP

Bericht door GdP » ma apr 26 2010 10:16 pm

Een mooie serie foto's van een hele mooie vrouw.

weimaraner
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door weimaraner » ma apr 26 2010 10:19 pm

Mooie serie (die geen serie is :wink: ). Had de laatste alleen iets rechter gezet maar voor de rest helemaal niets mis mee. Al ben ik nog maar een beginner op dit vlak. :mryellow:

Kan bijna niet wachten om zondag zelf weer eens met mijn flitsspul op pad te gaan. Mag ik vragen wat jij voor lichten gebruikt (zie geloof ik in b.v. no.5 wel wat harder/kaal licht maar neem aan dat je ook attributen zoals een beautydish ofzo gebruikt)?

LOKA
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door LOKA » ma apr 26 2010 10:24 pm

Ik ben dus ook niet echt goed op de hoogte met modellenfotografie, maar ik moet zeggen deze foto's spreken mij wel erg aan.
Juist vanwege de keuze van je achtergrond een vervallen fabriek met een mooi meisje in de foto, dat doet haar voor mij juist nog mooier overkomen. Misschien heb ik het verkeerd, dan wordt ik wel weer gecorrigeerd, maar foto 2, 4 en 5 hebben voor mij hier dan ook de voorkeur.
Belichting vind ik ook erg goed,dus mooi gedaan.

Groetjes Karin

PiaR-Fotografie

Bericht door PiaR-Fotografie » ma apr 26 2010 11:14 pm

weimaraner schreef:Mooie serie (die geen serie is :wink: ). Had de laatste alleen iets rechter gezet maar voor de rest helemaal niets mis mee. Al ben ik nog maar een beginner op dit vlak. :mryellow:

Kan bijna niet wachten om zondag zelf weer eens met mijn flitsspul op pad te gaan. Mag ik vragen wat jij voor lichten gebruikt (zie geloof ik in b.v. no.5 wel wat harder/kaal licht maar neem aan dat je ook attributen zoals een beautydish ofzo gebruikt)?

Ik heb 2 porty sets van Hensel. 1200 W/S per stuk en op ieder kunnen 2 lampkoppen. Die kunnen ook nog asymetrisch aangestuurd worden. In totaal dus evt 4 lampkoppen op locatie en daar kunnen alle denkbare lichtvormers op. Hier had ik een beautydish bij me en een honingraad. Geheel wordt met een radiotrigger aangestuurd.

weimaraner
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door weimaraner » ma apr 26 2010 11:28 pm

Ah, bedankt voor de info. Had al zo'n vermoeden dat het iets anders was dan mijn SB24/SB600/SB900 strobist setje ... :wink:

Jop
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jop » ma apr 26 2010 11:53 pm

LOKA schreef: Juist vanwege de keuze van je achtergrond een vervallen fabriek met een mooi meisje in de foto, dat doet haar voor mij juist nog mooier overkomen.
Hier ben ik het volkomen mee eens. Door de setting komt het model heel naturel over, wat ik erg mooi vind. Mijn favorieten zijn 2 en 7, vanwege de naturel uitstraling. Bij 7 vind ik het zwart wit dit nog eens benadrukken. Zou ik zelf ook wel eens willen doen zo'n shoot, nu nog eens de stoute schoenen aantrekken :)

PS gave niet-serie ;)
| It all started with the Nikon D5000 18-55 |
|
www.jopsmeulders.nl |

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » di apr 27 2010 2:23 am

De foto's in de fabriek doen het voor mij niet echt; je fantastische model komt niet echt tot haar recht. Foto 2 is mijn favoriet. Nummer 8 op enige afstand de een-na-beste.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Daniël

Bericht door Daniël » di apr 27 2010 9:33 am

GdP schreef:Een mooie serie foto's van een hele mooie vrouw.
Was mijn gedachte ook.
1,7,8 zijn hier mijn favorieten. Sommige van in de fabriek of mechanische gedeelte van de kas komen niet helemaal tot zijn recht. Kan mijn vinger er niet op leggen wat het nu precies is.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”