Het is nadrukkelijk geen serie, gewoon de mooiste platen van de dag uitgezocht en de eventuele bewerking die ik bij de individuele foto vond passen.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

weimaraner schreef:Mooie serie (die geen serie is). Had de laatste alleen iets rechter gezet maar voor de rest helemaal niets mis mee. Al ben ik nog maar een beginner op dit vlak.
![]()
Kan bijna niet wachten om zondag zelf weer eens met mijn flitsspul op pad te gaan. Mag ik vragen wat jij voor lichten gebruikt (zie geloof ik in b.v. no.5 wel wat harder/kaal licht maar neem aan dat je ook attributen zoals een beautydish ofzo gebruikt)?

Hier ben ik het volkomen mee eens. Door de setting komt het model heel naturel over, wat ik erg mooi vind. Mijn favorieten zijn 2 en 7, vanwege de naturel uitstraling. Bij 7 vind ik het zwart wit dit nog eens benadrukken. Zou ik zelf ook wel eens willen doen zo'n shoot, nu nog eens de stoute schoenen aantrekkenLOKA schreef: Juist vanwege de keuze van je achtergrond een vervallen fabriek met een mooi meisje in de foto, dat doet haar voor mij juist nog mooier overkomen.

Was mijn gedachte ook.GdP schreef:Een mooie serie foto's van een hele mooie vrouw.