Fotografen gefotografeerd
Fotografen gefotografeerd
Afgelopen zondag naar de Keukenhof geweest.
En leuk om te zien hoe druk verschillende fotografen in hun hobby / werk opgaan.
De leukste deel ik met jullie. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Fred
En leuk om te zien hoe druk verschillende fotografen in hun hobby / werk opgaan.
De leukste deel ik met jullie. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Fred
Laatst gewijzigd door vrijbuiter op ma mei 03 2010 9:34 am, 3 keer totaal gewijzigd.
- Mickey Mike
- Forumlid
Re: Fotograven gefotografeerd
Zeker leuk om te zien hoe druk verschillende fotografen in werk opgaan
Foto 1 is voor iedereen herkenbaar (ja waar vind je ze niet
)
Foto 2 vind ik wel de leukste foto maar waar zijn jou mooie Keukenhof foto’s
Foto 1 is voor iedereen herkenbaar (ja waar vind je ze niet

Foto 2 vind ik wel de leukste foto maar waar zijn jou mooie Keukenhof foto’s

Laatst gewijzigd door Mickey Mike op wo apr 28 2010 10:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nikon D300s - 17-55mm 2.8 - 70-200mm VR 2.8 - TC-17E II - Speedlight SB-900 - Kata R-102
- Jop
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Hoi Fred,
Leuke serie
Nummer 1 is mijn favoriet, grappig om te zien dat ze met zijn vijven tegelijk dezelfde foto willen maken (of wil die linkervrouw liever zelf een foto maken...
). Ik wilde zelf ook nog eens naar de Keukenhof gaan, maar nu ik dit zie.. Ik wil natuurlijk niet betrapt worden met mijn hobby 
Gr. Jop
Leuke serie

Gr. Jop
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Kopieer je de typefouten van vrijbuiter? Fotogaven?Mickey Mike schreef:Zeker leuk om te zien hoe druk verschillende fotogaven in werk opgaan

Het is trouwens fotograFen, net als dat het fotograFeren is.
- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Leuke serie Fred!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
Re: Fotografen gefotografeerd
Leuke foto's van de andere kant.
Het is een gave om fotografen fotograferen goed te laten spellen.

- roes
- Forumlid
erg leuke serie , van iedereen die met een of andere camera onze bloemenpracht komt fotograferen
.
groeten jos

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
- JaapV
- Clublid
- Contacteer:
Via PB lukt dat best! Kijk maar naar de originele posting.Myriad schreef:Leuke foto's van de andere kant.

Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
- Cookie1397
- Clublid
Dat is een leuke serie, erg herkenbaar ook
Groet Ed
Moet je eens een stadswandeling doen met de NCN, kom je er tientallen tegen in de Hollandse tegenhanger hier vanMickey Mike schreef:Zeker leuk om te zien hoe druk verschillende fotografen in werk opgaan
Foto 1 is voor iedereen herkenbaar (ja waar vind je ze niet)

Groet Ed
Nikon Z Z & de maskers
Leuk idee, daar heb ik ook wel eens aangedacht om eens te doen. Heb je weer een andere kijk, in dit geval, op de Keukenhof 

Altijd weer vervelend als je je spellingscontrole even niet onder controle hebt. Dat is lastig en dat overkomt je soms. Je kan daar een punt van maken en de foto's verder vergeten. @JaapV respect om er op te wijzen in een PB, ik heb één en ander aangepast, maar een dikke -1 om daarna te verwijzen naar de originele posting. Je had je punt al gemaakt! Zelf kijk ik eerst naar de geplaatste foto's, daarna vallen mij ook wel eens andere dingen op.
Ik ben tamelijk gedreven me te ontwikkelen als hobby fotograaf en vaak wil ik wel eens wat verder gaan.
Heel veel heb ik nog niet laten zien op de site maar ontwikkel een groeiende weerzin om meer te laten zien omdat verschillende kritieken met regelmaat op het randje zijn. Niet over mijn postings, maar vooral in het algemeen.
Fred.
Ik ben tamelijk gedreven me te ontwikkelen als hobby fotograaf en vaak wil ik wel eens wat verder gaan.
Heel veel heb ik nog niet laten zien op de site maar ontwikkel een groeiende weerzin om meer te laten zien omdat verschillende kritieken met regelmaat op het randje zijn. Niet over mijn postings, maar vooral in het algemeen.
Fred.
- JaapV
- Clublid
- Contacteer:
Over het feit dat ik hier verwees naar mijn PB heb je helemaal gelijk. Welgemeende excuses daarvoor: dat had ik niet moeten doen.vrijbuiter schreef:Altijd weer vervelend als je je spellingscontrole even niet onder controle hebt. Dat is lastig en dat overkomt je soms. Je kan daar een punt van maken en de foto's verder vergeten. @JaapV respect om er op te wijzen in een PB, ik heb één en ander aangepast, maar een dikke -1 om daarna te verwijzen naar de originele posting. Je had je punt al gemaakt! Zelf kijk ik eerst naar de geplaatste foto's, daarna vallen mij ook wel eens andere dingen op.
Fred.
Wat je daarna over mij schreef betrof mijn PB. Daar ga ik dus niet meer op in.
Met je mening over "kritieken die met regelmaat op het randje zijn" ben ik het verre van eens. Integendeel. Gemiddeld vind ik ze een veel te hoog theekransjesgehalte hebben.
Groet, Jaap
Fred, ik bied je mijn oprechte excuses aan, indien ik door mijn reaktie in dit draadje aan die groeiende weerzin van je heb bijgedragen. Dat is nooit mijn bedoeling geweest. Hier schrik ik van.vrijbuiter schreef:Ik ben tamelijk gedreven me te ontwikkelen als hobby fotograaf en vaak wil ik wel eens wat verder gaan.
Het is hier wel een fotografieforum en geen taalforum. Ik waardeer mensen die zich willen ontwikkelen. Voortaan zal ik dit soort reakties ook via PB doen en het daar bij laten. Dom van me! Sorry!
Hele leuke foto´s hoor, want daar gaat het toch tenslotte om
Kritiek is niet zo erg als het maar opbouwende kritiek is dus dat je er ook nog iets van leert of mee kan doen..

Kritiek is niet zo erg als het maar opbouwende kritiek is dus dat je er ook nog iets van leert of mee kan doen..