Fotografen gefotografeerd

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
vrijbuiter

Fotografen gefotografeerd

Bericht door vrijbuiter » di apr 27 2010 9:02 pm

Afgelopen zondag naar de Keukenhof geweest.
En leuk om te zien hoe druk verschillende fotografen in hun hobby / werk opgaan.
De leukste deel ik met jullie. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Fred
Laatst gewijzigd door vrijbuiter op ma mei 03 2010 9:34 am, 3 keer totaal gewijzigd.

Mickey Mike
Forumlid
Forumlid

Re: Fotograven gefotografeerd

Bericht door Mickey Mike » di apr 27 2010 9:35 pm

Zeker leuk om te zien hoe druk verschillende fotografen in werk opgaan
Foto 1 is voor iedereen herkenbaar (ja waar vind je ze niet :lol: )
Foto 2 vind ik wel de leukste foto maar waar zijn jou mooie Keukenhof foto’s :?:
Laatst gewijzigd door Mickey Mike op wo apr 28 2010 10:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nikon D300s - 17-55mm 2.8 - 70-200mm VR 2.8 - TC-17E II - Speedlight SB-900 - Kata R-102

Jop
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jop » di apr 27 2010 9:38 pm

Hoi Fred,

Leuke serie :) Nummer 1 is mijn favoriet, grappig om te zien dat ze met zijn vijven tegelijk dezelfde foto willen maken (of wil die linkervrouw liever zelf een foto maken... :lol: ). Ik wilde zelf ook nog eens naar de Keukenhof gaan, maar nu ik dit zie.. Ik wil natuurlijk niet betrapt worden met mijn hobby :wink:

Gr. Jop
| It all started with the Nikon D5000 18-55 |
|
www.jopsmeulders.nl |

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » di apr 27 2010 11:07 pm

Mickey Mike schreef:Zeker leuk om te zien hoe druk verschillende fotogaven in werk opgaan
Kopieer je de typefouten van vrijbuiter? Fotogaven? :huh:

Het is trouwens fotograFen, net als dat het fotograFeren is.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door JacTrum » wo apr 28 2010 12:06 am

Leuke serie Fred!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

GdP

Re: Fotografen gefotografeerd

Bericht door GdP » wo apr 28 2010 12:15 am

Wel een leuke serie! De eerste foto vind ik de mooiste.

Myriad

Bericht door Myriad » wo apr 28 2010 7:33 am

Leuke foto's van de andere kant.
Het is een gave om fotografen fotograferen goed te laten spellen. :lol:

roes
Forumlid
Forumlid

Bericht door roes » wo apr 28 2010 9:02 am

erg leuke serie , van iedereen die met een of andere camera onze bloemenpracht komt fotograferen :lol: :lol: :lol: .

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

JaapV
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door JaapV » wo apr 28 2010 3:20 pm

Myriad schreef:Leuke foto's van de andere kant.
Het is een gave om fotografen fotograferen goed te laten spellen. :lol:
Via PB lukt dat best! Kijk maar naar de originele posting. :wink2:
Groet, Jaap

Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes

Cookie1397
Clublid
Clublid

Bericht door Cookie1397 » wo apr 28 2010 10:26 pm

Dat is een leuke serie, erg herkenbaar ook
Mickey Mike schreef:Zeker leuk om te zien hoe druk verschillende fotografen in werk opgaan
Foto 1 is voor iedereen herkenbaar (ja waar vind je ze niet :lol: )
Moet je eens een stadswandeling doen met de NCN, kom je er tientallen tegen in de Hollandse tegenhanger hier van :lol:
Groet Ed
Nikon Z Z & de maskers

Rose69

Bericht door Rose69 » do apr 29 2010 1:52 pm

Leuk idee, daar heb ik ook wel eens aangedacht om eens te doen. Heb je weer een andere kijk, in dit geval, op de Keukenhof :-)

vrijbuiter

Bericht door vrijbuiter » do apr 29 2010 7:24 pm

Altijd weer vervelend als je je spellingscontrole even niet onder controle hebt. Dat is lastig en dat overkomt je soms. Je kan daar een punt van maken en de foto's verder vergeten. @JaapV respect om er op te wijzen in een PB, ik heb één en ander aangepast, maar een dikke -1 om daarna te verwijzen naar de originele posting. Je had je punt al gemaakt! Zelf kijk ik eerst naar de geplaatste foto's, daarna vallen mij ook wel eens andere dingen op.
Ik ben tamelijk gedreven me te ontwikkelen als hobby fotograaf en vaak wil ik wel eens wat verder gaan.
Heel veel heb ik nog niet laten zien op de site maar ontwikkel een groeiende weerzin om meer te laten zien omdat verschillende kritieken met regelmaat op het randje zijn. Niet over mijn postings, maar vooral in het algemeen.

Fred.

JaapV
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door JaapV » do apr 29 2010 9:43 pm

vrijbuiter schreef:Altijd weer vervelend als je je spellingscontrole even niet onder controle hebt. Dat is lastig en dat overkomt je soms. Je kan daar een punt van maken en de foto's verder vergeten. @JaapV respect om er op te wijzen in een PB, ik heb één en ander aangepast, maar een dikke -1 om daarna te verwijzen naar de originele posting. Je had je punt al gemaakt! Zelf kijk ik eerst naar de geplaatste foto's, daarna vallen mij ook wel eens andere dingen op.
Ik ben tamelijk gedreven me te ontwikkelen als hobby fotograaf en vaak wil ik wel eens wat verder gaan.
Heel veel heb ik nog niet laten zien op de site maar ontwikkel een groeiende weerzin om meer te laten zien omdat verschillende kritieken met regelmaat op het randje zijn. Niet over mijn postings, maar vooral in het algemeen.
Fred.
Over het feit dat ik hier verwees naar mijn PB heb je helemaal gelijk. Welgemeende excuses daarvoor: dat had ik niet moeten doen.
Wat je daarna over mij schreef betrof mijn PB. Daar ga ik dus niet meer op in.
Met je mening over "kritieken die met regelmaat op het randje zijn" ben ik het verre van eens. Integendeel. Gemiddeld vind ik ze een veel te hoog theekransjesgehalte hebben.
Groet, Jaap

Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes

Myriad

Bericht door Myriad » do apr 29 2010 9:47 pm

vrijbuiter schreef:Ik ben tamelijk gedreven me te ontwikkelen als hobby fotograaf en vaak wil ik wel eens wat verder gaan.
Fred, ik bied je mijn oprechte excuses aan, indien ik door mijn reaktie in dit draadje aan die groeiende weerzin van je heb bijgedragen. Dat is nooit mijn bedoeling geweest. Hier schrik ik van.
Het is hier wel een fotografieforum en geen taalforum. Ik waardeer mensen die zich willen ontwikkelen. Voortaan zal ik dit soort reakties ook via PB doen en het daar bij laten. Dom van me! Sorry!

natasja

Bericht door natasja » do apr 29 2010 10:13 pm

Hele leuke foto´s hoor, want daar gaat het toch tenslotte om :wink2:

Kritiek is niet zo erg als het maar opbouwende kritiek is dus dat je er ook nog iets van leert of mee kan doen..

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”