Heb altijd op sport en auto foto's gemaakt, en nu dus de eerste keer wat geprobeerd in te stellen
En ben eigenlijk best wel trots op mezelf :mrgreen:

1

2

3

4

5

6
Labrador met rechtopstaande oren

7

8

Ben je helemaal betoeterdMaaikiehhh schreef:ik plaats hier nooit zo snel foto's omdat hier mensen zitten die veel beter zijn![]()
..
Overigens fotografeer ik voornamelijk honden dus ben bang dat het te saai word als ik elke keer maar weer foto's van honden plaats
Reacties kunnen soms hard aankomen als een foto voor jou gewoon is zoals hij moet zijnDaniël schreef:Ben je helemaal betoeterdMaaikiehhh schreef:ik plaats hier nooit zo snel foto's omdat hier mensen zitten die veel beter zijn![]()
..
Overigens fotografeer ik voornamelijk honden dus ben bang dat het te saai word als ik elke keer maar weer foto's van honden plaats. Plaatsen die hap
![]()
(natuurlijk met een dikke)
Gewoon plaatsen hoor. Daar leer je van. Doe ik ook
Maaikiehhh schreef:Reacties kunnen soms hard aankomen als een foto voor jou gewoon is zoals hij moet zijn
en dat andere er veel commentaar op hebben snap je
Snap ik. Weet je wat heel goed helpt. 's-ochtends insmeren met olie en dan allemaal van je af laten glijden. Werkt echt zo goedMaaikiehhh schreef:Reacties kunnen soms hard aankomen als een foto voor jou gewoon is zoals hij moet zijn
en dat andere er veel commentaar op hebben snap je
Gewoon plaatsen idd en er is geen kritiek, het zijn verbeterpuntenMaaikiehhh schreef:ik plaats hier nooit zo snel foto's omdat hier mensen zitten die veel beter zijn![]()
maar nu dacht ik ik doe eens gek, en ben blij voor jullie reacties, zijn niet aanvallend gelukkig![]()
over die polarisatiefilter is dat eentje die ik over mijn uv filter heen kan doen?
En eentje die ook altijd blijft zitten of werkt dat anders?
En die gevoeligheid minder wat bedoel je? de iso lager?? dit is de eerste keer dat ik zelf instel dus heb nog geen verstand ervan, heb gewoon wat geprobeerd en het resultaat vond ik niet verkeerd voor de eerste keer al zeg ik het zelf![]()
Overigens fotografeer ik voornamelijk honden dus ben bang dat het te saai word als ik elke keer maar weer foto's van honden plaats