Lekker wandelen

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Maaikiehhh
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Lekker wandelen

Bericht door Maaikiehhh » zo mei 23 2010 10:40 am

Voor de eerste keer in 3,5 jaar dat ik eindelijk een keer zelf ingesteld heb.
Heb altijd op sport en auto foto's gemaakt, en nu dus de eerste keer wat geprobeerd in te stellen

En ben eigenlijk best wel trots op mezelf :mrgreen: :mryellow:

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Labrador met rechtopstaande oren :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding
Groetjes Maaike en Dogs

Nikon D90- Nikon 18-105mm VR- Nikon 70-300mm VR Nikon 50mm 1.8D Sigma 10-20mm

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****

Re: Lekker wandelen

Bericht door JacTrum » zo mei 23 2010 4:20 pm

Ik heb geen verstand van honden, maar deze zijn prachtig! Over je foto's: ik zie dat je met sluitertijdenvoorkeur hebt gewerkt op 1/1.000 bij 800 ISO. Misschien dat die hoge gevoeligheid niet helemaal nodig was. Foto 1 is mooi in actie; alleen jammer dat er nog een hond op staat. Op nummer 2 staat ' ie prachtig! En verder zijn het leuke, spontane aanvullingen op een zonnige middag stoeien met de honden. Misschien zou die te hoge glans op de huid wat binnen de perken te houden zijn met een polafilter?
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Daniël

Bericht door Daniël » zo mei 23 2010 5:06 pm

erg leuk serie. Goed gedaan hoor.

Als ik wat kritiek mag geven is het dit:
2, beetje flets
5, te centraal

Dat was het eigenlijk.

nummers 4,6 :lol: ,7 & 8 vind ik echt het mooiste.

Maaikiehhh
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Maaikiehhh » zo mei 23 2010 6:47 pm