Bericht
door Marcel Bandel » zo jun 06 2010 6:56 pm
Mooi fotowerk Laura, ik vind ze zelf allemaal mooi, zeer herkenbaar allemaal. Ben zelf net 14 dagen geleden in Toscane geweest. We zaten in het plaatsje Rosano op 15 km van Firenze. Het is overal waar je in de Toscane gaat heel erg mooi naar mijn mening. San Grimmiano is helemaal geweldig en zeker ook de uitzichten. Helaas was het niet helemaal helder tijdens ons verblijf daar (hoge luchtvochtigheid en regenachtig), maar desondanks.
De plekken die je in een van je berichten noemde is inderdaad zeer spectaculair, maar ga je in de richting van Pienze dan krijg je de plekken waar zeel veel platen zijn gemaakt. De eenzame woning op de heuvel met een oprlijlaan. Je kent ze wel. Het is ons er zo goed bevallen dat ik overweeg nog dit jaar een keer weer te gaan. Als je twee dagen over de reis doet is het super goed te doen. Dan ook heb je nog mooie mogelijkheden om in Zwitserland mooie platen te schieten.
Je hebt maar geluk met zulke opdrachten, want ik heb thuis al gezegd dat ik er mijn leven verder wel zou willen verblijven, want er is zo ontzettend veel moois te zien.
NCN lid. Nikon D200, Nikon D300, Nikon D3s, Nikon AF VR 105 Micro, AF-S 70-200 VR, Nikon AF-S 24-70. Nikon AF-S 14-24, Nikon Af-s 200-400 F4 VRIISB-800, SU R1C1