nikon d-80-d90
-
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: nikon d-80-d90
Super Saskia! Bedankt voor de tips.
De blogs ga ik meteen lezen. Het boek zet ik op het lijstje voor mijn verjaardag (augustus). Ik denk namelijk niet dat ik twee boeken mag bestellen zonder dat ik daarvoor mijn "camerabudget" of mijn "boekenbudget" (de 1e zondag van augustus is er weer een grote boekenmarkt in mijn woonplaats) aanspreek
Alhoewel .... ik kan natuurlijk ook een leuke telelens voor mijn verjaardag vragen

Alhoewel .... ik kan natuurlijk ook een leuke telelens voor mijn verjaardag vragen

groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net
Ik heb het boek ook. Aardig, maar af en toe wat betuttelend (wat neem je mee als je gaat fotograferen? en dan broodjes antwoorden).
En nog wat: blader eens door je boek en kijk eens naar de foto's van zijn assistent/partner/vrouw. Tjonge, wat zijn die slecht zeg... en dat voor een fotoboek
En nog wat: blader eens door je boek en kijk eens naar de foto's van zijn assistent/partner/vrouw. Tjonge, wat zijn die slecht zeg... en dat voor een fotoboek

Veel mensen lezen goede recensies over het boek " bewuster en beter fotograferen met de Nikon D90 en D80" van Hans Frederiks.
Ook ik heb geprobeerd dit boek bij Bol.com te bestellen, maar helaas kreeg ik net een bericht dat het niet meer leverbaar is.
Ook ik heb geprobeerd dit boek bij Bol.com te bestellen, maar helaas kreeg ik net een bericht dat het niet meer leverbaar is.

- Desiree van Os
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik had dit boek bij Bruna besteld.ronald1958 schreef:Veel mensen lezen goede recensies over het boek " bewuster en beter fotograferen met de Nikon D90 en D80" van Hans Frederiks.
Heb net even gekeken op hun site en er staat bij dat hij tijdelijk niet leverbaar is. Mogelijk komt daar dus verandering in.
..als ik dit draadje een schopje mag geven..
Voor de iPhone bezitters is er ook een App voor de Nikon D90! Dit is een soort van E-book waarin de gehele camera wordt uitgelegd met voorbeelden. Ik, digi-freak, ben hier weg van. Ik kan onderweg, tijdens het wachten bij een klant enz enz. overal lezen.. En voor de krenten onderons, het kost iets van 4 euro in de iTunes store.
Succes,
Robert
Voor de iPhone bezitters is er ook een App voor de Nikon D90! Dit is een soort van E-book waarin de gehele camera wordt uitgelegd met voorbeelden. Ik, digi-freak, ben hier weg van. Ik kan onderweg, tijdens het wachten bij een klant enz enz. overal lezen.. En voor de krenten onderons, het kost iets van 4 euro in de iTunes store.
Succes,
Robert
Er is ook een gratis app van Nikon, die is niet specifiek voor de D90....
Heb dit boek net besteld bij http://www.boek.net
Ben benieuwd of die binnen komt en nog leverbaar is.
Ben benieuwd of die binnen komt en nog leverbaar is.
Net bericht gaat maar dit boek is niet meer leverbaar helaas.Was er wel een beetje bang voor.Dan hier ook meteen dan mijn vraag:Welk boek is nog meer goed om fotografie beter te kunnen begrijpen voor beginners??
@Domo
http://boeken.marktplaats.nl/overige-bo ... -niko.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://boeken.marktplaats.nl/overige-bo ... -niko.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Cees
- Forumlid
Tina schreef:@Domo
Gezocht.........

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- marbo
- Forumlid
Is er iemand die weet waar het boek van Hans Frederiks (Bewuster en beter fotograferen met de Nikon D90 en D80) nog verkrijgbaar is.
Ik heb het hele internet al afgestruind, ben in mijn omgeving al in diverse boekwinkels geweest, maar nergens meer te krijgen.
Of misschien is er iemand die het heeft maar er toch niets meer mee doet.
In dat geval wil ik het graag van je overnemen.
Marbo
Ik heb het hele internet al afgestruind, ben in mijn omgeving al in diverse boekwinkels geweest, maar nergens meer te krijgen.
Of misschien is er iemand die het heeft maar er toch niets meer mee doet.
In dat geval wil ik het graag van je overnemen.
Marbo
Niet de geschiedenis herhaalt zich, maar de mens herhaalt de geschiedenis!
- marbo
- Forumlid
Omdat er geen reacties komen op mijn vraag, het volgende.
Dit boek over de mogelijkheden van de D80 is kennelijk nergens meer te koop.
Mijn vraag is nu, welk boek zouden jullie mij aanbevelen om meer mogelijkheden en beter om te leren gaan met mijn D80.
De bijgevoegde handleidingen zijn vaak zo beknopt dat ik het gevoel heb veel te missen.
Ik heb veel recenties van boeken gelezen op internet maar dat zegt vaak zo weinig.
Daarom is er misschien iemand die ervaring heeft met een bepaald boek waar je veel wijzer van geworden bent m.b.t. mogelijkheden en bediening van de D80
Graag jullie wijs advies.
Marbo
Dit boek over de mogelijkheden van de D80 is kennelijk nergens meer te koop.
Mijn vraag is nu, welk boek zouden jullie mij aanbevelen om meer mogelijkheden en beter om te leren gaan met mijn D80.
De bijgevoegde handleidingen zijn vaak zo beknopt dat ik het gevoel heb veel te missen.
Ik heb veel recenties van boeken gelezen op internet maar dat zegt vaak zo weinig.
Daarom is er misschien iemand die ervaring heeft met een bepaald boek waar je veel wijzer van geworden bent m.b.t. mogelijkheden en bediening van de D80
Graag jullie wijs advies.
Marbo
Niet de geschiedenis herhaalt zich, maar de mens herhaalt de geschiedenis!
- Reest
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Fotograferen met een Digitale spiegelreflexcamera NIKON van Dre de Man
ISBN 9789043015462
http://www.computerboek.nl/boek/9789043 ... _dr_de_man" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet
Rinus
ISBN 9789043015462
http://www.computerboek.nl/boek/9789043 ... _dr_de_man" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet
Rinus
Nikon | Gitzo en iets wat schommelt