Ben het in deze wel met Brenzef eens , een beetje opbouwende kritiek is nog nooit iemand slechter van geworden . En in tegenstelling tot sommige mensen op dit forum heeft Ruud daar ook geen problemen mee

.
Als je naar de omstandigheden kijkt zijn de foto’s niet slecht de parkiet staat er op zich redelijk goed belicht op ,
maar het kan beter en scherper , al kan het softe beeld ook door het verkleinen komen.
Nu is de vraag natuurlijk, hoe kan dit beter met de apparatuur die Ruud tot zijn beschikking heeft . De lens en de kamera is niks mis mee en ook het bokeh (of de lens voordracht zoals sommige conventionele types plegen te zeggen

) is prima van deze lens.
Het is met dit soort foto’s in ieder geval belangrijk dat je het meest gunstige moment van de dag kiest en ik denk dat dat dit in dit geval in de ochtend of in de avond is als de zon tamelijk laag staat , en je moet dan zorgen dat je de zon achter je houdt op deze manier is het contrast niet zo hoog. Het is in ieder geval een leuke uitdaging voor Ruud en ik ben dan ook zeer benieuwd of je nog een poging gaat wagen, het onderwerp is in ieder geval zeker de moeite waard dus succes Ruud en ik hoop dat je nog eens iets laat zien.
Het draait uiteindelijk maar om een ding en dat zijn de foto’s die we maken met onze dure of mindere dure Nikon apparatuur

[font=Arial] [/font][font=Andalus] [/font][font=Arial] [/font].
Groeten jan.