Deventer op Stelten 2010

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Henk
Bestuurslid
Bestuurslid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Deventer op Stelten 2010

Bericht door Henk » zo jul 11 2010 7:53 pm

Eigenlijk was het er veel te warm voor, maar dit weekend toch maar enkele voorstellingen bezocht van Deventer op Stelten. Helaas werden zaterdagavond de voorstellingen van 23:00 uur afgelast i.v.m. onweer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daniël

Re: Deventer op Stelten 2010

Bericht door Daniël » zo jul 11 2010 8:47 pm

erg goed gedaan zeg. Ben serieus onder de indruk.

Enne 6? Naakt? Zie ik dat nu goed?

JBD
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door JBD » zo jul 11 2010 10:07 pm

Leuke foto's. Ik wist dat dit weekend weer Deventer op Stelten was, maar ik vond het te warm. Heb jij een polarisatiefilter gebruikt? De kleuren zijn heel geprononceerd.

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door JacTrum » zo jul 11 2010 11:32 pm

Nou Henk, dat lijkt me een bijzondere gebeurtenis te zijn geweest! Aardige foto's!
(enne... Daniel... veeg even het kwijl van je mond :-) )
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » ma jul 12 2010 12:24 am

Super weergegeven deze happening. Wat zullen de terrassen vol gezeten hebben op de Brink.
Groet,

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

Erich Snijder
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Bericht door Erich Snijder » ma jul 12 2010 7:27 am

Mooie reportage.
Lijkt me een leuke happening om te fotograferen.

Zit me alleen suf te kijken op foto 4 waar nou de stelten of kabels zitten.

Daniël

Bericht door Daniël » ma jul 12 2010 8:00 am

JacTrum schreef:(enne... Daniel... veeg even het kwijl van je mond :-) )
Is niet nodig hoor :lol: . Heb een vriendin :wink2:

Riemke
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Riemke » ma jul 12 2010 8:11 am

Wat een leuk evenement om te fotograferen. Jammer dat de foto's zo klein geplaatst zijn. 2, 3 en 8 vind ik de leukste uit de serie.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.

roes
Forumlid
Forumlid

Bericht door roes » ma jul 12 2010 8:26 am

Hallo Henk ,

je hebt een mooie serie gemaakt met een geweldige impressie van deze dag :mryellow: , ondanks het warme weer heb je een boeiende reeks gemaakt :wink:
Ben het wel met Riemke eens wbt de grote van de foto's :wink: , maar dat kan de pret niet drukken :lol: :lol: .

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

Henk
Bestuurslid
Bestuurslid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door Henk » di jul 13 2010 9:03 pm

Dank voor jullie reacties.

@Daniël, ja je ziet het goed. Zaterdag heb ik ook een optreden van deze twee gezien en toen droegen ze allebei een wit gewaad, maar ik denk dat ze dat iets te warm vonden :lol:

@Blacksheep, ja er zat inderdaad een polarisatiefilter op mijn lens. Ik zal eens naar de kleuren kijken, want ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Zelf ben ik ook niet zo tevreden over de kleur van de lucht op foto #10. Misschien heb ik hier en daar iets te veel aan de niveau's gewijzigd. Ben wel blij met jouw commentaar hierop.

@Erich, zelf heb ik het niet gehoord, maar mijn nichtje vertelde dat de man van foto 4 wel heeft uitgelegd hoe het zat. De arm aan de muur is nep. Dit is een stelling waar de man op staat. Je kunt het wel zien aan zijn linkeronderarm. Ook zijn rechterbroekspijp heeft een vreemde uitstulping net boven de schoen. Ik denk dat daar zijn echte voet staat.

@Riemke en Roes: jullie hebben helemaal gelijk. Een tijdje terug heeft Daniël uitleg gegeven over het correct uploaden naar Picasa, zodat alle exif-gegevens goed getoond zouden worden. Daarbij moet je kiezen voor 1024 pixels breed. Om de een of andere reden had ik 800 pixels in mijn hoofd zitten, maar dat is dus fout. Ik zal daar de volgende keer beter op letten. Fijn dat jullie me er even op hebben gewezen, want anders doe ik dat een volgende keer wederom niet goed.

Veganpix

Bericht door Veganpix » vr jul 16 2010 10:34 am

Leuk om deze foto's te zien. Ook heel bijzonder die zwevende man. Het is een fotogeniek en indrukwekkend evenement waar ik al enkele jaren altijd naar toe 'moet'. Vanwege de warmte ben ik op de vrijdagavond eerder weggegaan en op de zaterdagavond later gekomen voor de grote voorstelling om 23:00 uur op het Grote Kerkhof, maar die werd zoals geschreven door het noodweer helaas afgelast. Mijn foto's kunnen jullie overigens vinden op mijn site.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”