Dank voor jullie reacties.
@Daniël, ja je ziet het goed. Zaterdag heb ik ook een optreden van deze twee gezien en toen droegen ze allebei een wit gewaad, maar ik denk dat ze dat iets te warm vonden
@Blacksheep, ja er zat inderdaad een polarisatiefilter op mijn lens. Ik zal eens naar de kleuren kijken, want ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Zelf ben ik ook niet zo tevreden over de kleur van de lucht op foto #10. Misschien heb ik hier en daar iets te veel aan de niveau's gewijzigd. Ben wel blij met jouw commentaar hierop.
@Erich, zelf heb ik het niet gehoord, maar mijn nichtje vertelde dat de man van foto 4 wel heeft uitgelegd hoe het zat. De arm aan de muur is nep. Dit is een stelling waar de man op staat. Je kunt het wel zien aan zijn linkeronderarm. Ook zijn rechterbroekspijp heeft een vreemde uitstulping net boven de schoen. Ik denk dat daar zijn echte voet staat.
@Riemke en Roes: jullie hebben helemaal gelijk. Een tijdje terug heeft Daniël uitleg gegeven over het correct uploaden naar Picasa, zodat alle exif-gegevens goed getoond zouden worden. Daarbij moet je kiezen voor 1024 pixels breed. Om de een of andere reden had ik 800 pixels in mijn hoofd zitten, maar dat is dus fout. Ik zal daar de volgende keer beter op letten. Fijn dat jullie me er even op hebben gewezen, want anders doe ik dat een volgende keer wederom niet goed.