Vanavond dus naar Eindhoven Ballooning gegaan met de familie. Ik was vooral bezig met het fotograferen van ballonnen in de vlucht en stond met mijn rug naar het dranghek toen er ineens wat commotie ontstond. Ik draaide me om en toen zag ik iets wat ik nog niet eerder had gezien... snel fotograferen dus.
De kwaliteit van de foto's is helaas matig, ik had geen tijd om mijn instellingen aan te passen. De belichting klopt niet helemaal en de foto's zijn ook niet geheel scherp. Het feit dat een meute mensen me bijna onder de voet liep om te zien wat er gebeurde hielp ook niet (een lomperik had zelfs bijna mijn lens in de vernieling geholpen, maar goed).
1. Dit zag ik toen ik me omdraaide...

2. Uh... gaat dit wel helemaal goed...? (Let ook op de vrouw rechts in de mand die nog vrolijk even naar haar familie zwaait)

3. Zoek dekking!

4. Doet ie het of doet ie het niet? (Verder zou ik dolgraag een keer de foto's van die fotograaf in de luchtballon willen zien).

(Op dit punt werd ik bijna door een dranghek heengeperst door de menigte).
5. Oeps... De slogan 'Avonturier mee' op de bus wordt wel erg letterlijk opgevat...

6. Snel wegwezen....

7. Ze worden nog vrolijk uitgezwaaid terwijl de chauffeur van de bus denk ik maar even Apeldoorn ging bellen.....

Er hebben zich uiteraard geen persoonlijke ongelukken voorgedaan.
Er waren nog wat foto's maar die zijn dusdanig onscherp dat ik ze niet plaats. Zodra ik tijd heb zal ik wat betere (doch minder spectaculaire) foto's van ballooning plaatsen in een ander draadje...